Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: شخصیت‌های کارخانه‌ی هیولاها در تریلر Kingdom Hearts 3 حضور دارند

تریلر جدیدی از بازی Kingdom Hearts 3 منتشر شده است و خبرهای بهتری نیز در رابطه با این فرنچایز به گوش می‌رسد. اسکوئر اینکس اخیرا تریلر Kingdom Hearts 3 را در جریان D23 Expo Japan سال 2018 به نمایش گذاشت که در آن چهره‌های آشنایی از «کارخانه‌ی هیولاها» به چشم می‌خوردند.

از دیگر شخصیت‌هایی که در این تریلر به نمایش درآمده بودند می‌توان به راپونزل و موهای بلندش از انیمیشن Tangled اشاره کرد. همچنین آریل از The Little Mermaid به همراه کی‌بلید-دار بازی Kingdom Hearts: Birth By Sleep نیز در این تریلر حضور داشتند. همان‌طور که باید انتظارش را هم داشته باشید، صحنه‌های اکشن بسیاری در این تریلر وجود دارد.

در جریان این رویداد، اسکوئر اینکس تائید کرد که بخش‌های Gummi Ship به بازی بازخواهد گشت و به دو قسمت مبارزه و اکتشاف تقسیم خواهد شد. اسکوئر اینکس همچنین گفته بود که دشمنان در این بازی بیشتر از همیشه خواهند بود.

به گفته‌ی اسکوئر اینکس، در حدود 100 نفر از اعضای استودیو در حال کار بر روی پروژه‌ی Kingdom Hearts 3 هستند. تیم‌ توسعه‌دهنده‌ی این بازی به سه قسمت تقسیم شده که هر کدام وظیفه‌ی ساخت یکی از بخش‌های ابتدایی، میانی و پایانی بازی را بر عهده دارند. هرکدام از این بخش‌ها دارای سه دنیا است اما اسکوئر اینکس گفته است که این موضوع الزاما به این معنی نخواهد بود که بازی نهایی دارای 9 دنیا خواهد بود.

کارگردان، تتسویا نامورا گفته که می‌خواهد در این بازی کاری کند که همیشه می‌خواسته در بازی‌های Kingdom Hearts انجام دهد. مشخص نیست که منظور او چیست اما مسئله‌ی مدنظر او چیزی است که از زمان بازی Final Fantasy قصد انجام آن را داشته است. به همین خاطر احتمالا فاز آخر این بازی هیجان‌انگیزتر و جالب‌توجه‌تر خواهد بود.

مدت زمان انتظار برای بازی Kingdom Hearts طولانی شده است و یکی از دلایل اصلی آن این بوده که یک سال پس از شروع روند ساخت این بازی، تیم توسعه‌دهنده تصمیم گرفتند تا موتور بازی‌سازی را تغییر بدهند. تتسویا نامورا سال گذشته گفت که استودیو استفاده از موتور داخلی را کنار گذاشته و به آنریل 4 روی آورده است. این موضوع به این معنی بود که مجبور بودند بسیاری از کارهای انجام شده را مجددا انجام دهند.

بازی Kingdom Hearts 3 در ماه ژوئن سال 2013 در جریان رویداد E3 سونی معرفی شده بود و با این که تاریخ انتشار مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده بود، انتظار می‌رفت تا در سال 2017 عرضه شود. با این حال سال گذشته اعلام شد که هنوز حداقل یک سال با انتشار این بازی فاصله وجود دارد.

این که بتوانیم به این بازی نگاهی بیاندازیم بسیار لذت‌بخش است و اضافه شدن شخصیت‌های کارخانه‌ی هیولاها نیز نکته ی جالی بوده است..

مطمئنا این بازی ارزش انتظار را خواهد داشت و در جریان E3 سال 2018 می‌توانیم بالاخره تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی این بازی در اختیار داشته باشیم.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.