Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آموزش بازی Shadow of the Colossus: کشتن کلوسوس ششم

0

در ادامه ی مبحث آموزش بازی Shadow of the Colossus این بار به سراغ ششمین کلوسوس این بازی خواهیم رفت. در مورد این کلوسوس باید حواستان جمع باشد که مقداری دشوار است.

برای مطالعه‌ی پست‌های دیگر در مبحث آموزش بازی Shadow of the Colossus به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

آموزش کشتن کلوسوس اول

آموزش کشتن کلوسوس دوم

آموزش کشتن کلوسوس سوم

آموزش کشتن کلوسوس چهارم

آموزش کشتن کلوسوس پنجم

 

از Shrine of Worship به سمت جنوب بروید. در مسیر خود درخت‌های بلند و قطوری را در افق خواهید دید. نزدیک‌تر که بشوید می‌بینید که این درخت‌ها روی یک لبه‌ی سنگی قرار دارند. به سمت راست این درخت‌ها حرکت کنید و مسیری را پیدا خواهید کرد که از میان جنگل عبور می‌کند.

آموزش بازی shadow of the colossus

 

آموزش بازی shadow of the colossus

مکان قرارگیری کلوسوس ششم: The Temple Giant

 

راهی را که پیدا کرده‌اید دنبال کنید تا به لبه‌ی پرتگاه برسید و از یک غار کوتاه عبور کنید تا به یک بیایان برسید.

از شمشیر خود استفاده کنید تا لبه‌ی پرتگاهی را از دور شناسایی کنید و به سمت آن بروید. به خاطر طوفان شن دیدن فواصل طولانی دشوار ست اما معبدی که به دنبال آن هستید درون یک صخره‌ی بزرگ کنار یک درخت تنومند قرار دارد. زمانی که ورودی را ببینید می‌توانید وارد آن شوید. سپس ار راهرو عبور کنید تا به یک الار بزرگ برسید. به پایین بپرید و نگران مردن نباشید؛ چرا که فاصله‌ی آن به اندازه‌ای است که زنده خواهید ماند.

کلوسوس ششم (غول معبد) تلاش می کند که شما را زیر پای خود له کند. برای جلوگیری از این مسئله باید به انتهای تالار بروید و از دیوار‌ها بالا بروید. غول معبد این دیوارها را خرد و خاکشیر خواهد کرد. به راه خود ادامه بدهید تا به ستون‌هایی برسید که یک زمین مسطح سنگی روی آن‌ها قرار دارد و سپس در سایه‌ها پنهان شوید.

آموزش بازی shadow of the colossus

زمانی که غول سنگی برای پیدا کردن شما می‌آید، سر خود را خم می‌کند تا نواحی تاریک را بهتر ببیند. وقتی این کار را انجام داد باید بدوید و با یک پرش خود را به ریش‌های آن آویزان کنید. از سر غول معبد بالا بروید و چندین مرتبه به نقطه‌ی ضعف بالای سر او ضربه بزنید.

بعد از این کار باید از کمر او پایین بیایید و زیر بخش شانه‌ی زره او می‌تواند دومین نقطه ضعفش را پیدا کنید. این آخرین نقطع ضعف این کلوسوس است و با چندین بار حمله به آن می‌توانید کلوسوس را از پای درآورده و تروفی Tomb of the Giant را به دست بیاورید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.