Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پنج تغییر اصلی بازی Rainbow Six Siege که به زودی اعمال می‌شوند

0

تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Rainbow Six Siege در جریان بزرگ‌ترین تورنومنت از زمان انتشار این بازی (Six Invitational) اعلام کردند که تغییراتی را برای بخش چند‌نفره‌ی این بازی درنظر گرفته‌اند که به زودی در بازی اعمال خواهند شد. در این مطلب به پنج تغییر اصلی اعلام شده خواهیم پرداخت.

اگر مشتاقید بدانید که چه مواردی Rainbow Six Siege را از رقبای خود متمایز می‌کنند، به این لینک مراجعه کنید.

 

اضافات اسلحه:

با آغاز شدن فصل اول از سال سوم این بازی در تاریخ 6 مارس، تمامی اضافات اسلحه در این بازی (شامل دوربین‌ها و غیره) آزاد خواهند شد و همه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این حتی شامل کسانی که که نسخه‌ی استارتر بازی را خریداری کرده بوده‌اند نیز می‌شود. این تغییر به بازیکنان کمک خواهند کرد که سریع‌تر با بازی آشنا شوند؛ چرا که گرایند کردن برای به دست آوردن ارز درون‌بازی Siege می‌توانند تصمیمات مهمی را به همراه داشته باشد. برای مثال بازیکنان مجبور می‌شدند تصمیم بگیرند که ارز خود را برای اپراتورها، پوسته‌ها و یا اضافات مهم اسلحه استفاده کنند. مشخص نیست که دارندگان فعلی این اضافاتی که اخیرا آزاد شده‌اند چه چیزی در ازای رایگان شدن آن‌ها دریافت خواهند کرد.

 

انتخاب و ممنوع کردن اپراتورها:

سیستمی به Siege اضافه خواهد شد که بازیکنان می‌توانند به وسیله‌ی آن در بازی‌های رقابتی اپراتور‌ها را ممنوع کنند. این شیوه بی‌شباهت با بازی‌هایی مانند League of Legends نیست. این سیستم در ابتدا در بازی‌های کاستوم در دسترس خواهد بود و همه خواهند توانست از آن استفاده کنند. با این‌ حال این ویژگی بیشتر برای بازیکنان حرفه‌ای قرار داده شده است تا بتوانند آن را آزمایش کنند. یوبی‌سافت قصد دارد تا در سال سوم (2018) این سیستم را به بازی‌های کژوال و رقابتی چندنفره نیز اضافه کند.

هر تیم می‌تواند دو اپراتور را برای یک بازی کامل ممنوع کند که شامل یک مدافع و یک مهاجم می‌شود. هیچ‌کدام از تیم‌ها نمی‌توانند اپراتور‌هایی که ممنوع می‌شوند را انتخاب کنند. همچنین هر دو تیم قادر خواهند بود تا پیش از شروع مرحله‌ی آمادگی ببینند تیم مقابل چه اپراتورهایی را انتخاب کرده است. هر دو تیم می‌توانند تغییراتی در نفرات خود بدهند که تیم مقابل قادر به دیدن آن‌ها نخواهد بود؛ به این ترتیب موقعیت دیگری برای فریب دادن در این بازی فراهم شده است.

در صورت به‌کارگیری این سیستم، بازی Siege با تغییرات بسیاری مواجه خواهد شد. برای مثال در حال حاضر تاکید زیادی روی نفوذگر‌هایی مانند هیبانا و یا ترمایت وجود دارد که می‌توانند دیوار‌های تقویت شده را بشکنند. اگر هر دو تیم تصمیم بگیرند که یکی از آن‌ها را ممنوع کنند، یکی از ابزار‌های اصلی برای این منظور از بین می‌رود. شاید این نشانه‌ای باشد که بتوان حدس زد یوبی‌سافت در سال سول حداقل یک نفوذگر دیگر را به بازی اضافه خواهد کرد.

 

بازنگری نقشه‌ی Hereford Base:

پیش‌تر می‌دانستیم که یکی از نقشه‌ها می‌بایست در سال 2018 بازنگری می‌شوند. گمان می‌کردیم از آن‌جایی که نقشه‌ی Favela مدتی است از بازی‌های کژوال و رقابتی حذف شده است، همین نقشه قرار است تغییر کند. با این حال نقشه‌ا‌ی که تغییر خواهد کرد Hereford Base، همان مکعب متقارنی که از ابتدای بازی وجود داشت، خواهد بود.

بازسازی این نقشه فلش‌بکی به هیرفورد 30 سال گذشته است و در آن دو هواپیمای ملخی متعلق به جنگ جهانی دوم به جای هلیکوپتر‌ها در نسخه‌ی فعلی این نقشه به چشم می‌خورند. این موضوع نشان می‌دهد که یوبی‌سافت آماده است تا لحن و محیط نقشه‌های بازی را تغییر بدهند و چیزهای جدیدی را تجربه کند.

با این که تنها یک عکس از این نقشه در دسترس داریم، می‌‌توان گفت شکل ساختار آن به نظر بزرگتر می‌رسد. یوبی‌سافت گفته است که بخشی از هدفشان برای بازساززی این نقشه این بوده است که به مشکلاتی در رابطه با مواد قابل تخریب رسیدگی شود. بازیکنان در این نسخه از نقشه با مقادیر زیادی از چوب و سیمان و آجر مواجه خواهند بود که به وضوح نشان خواهد داد چه چیزی قابل تخریب است که چه چیزهایی نه.

 

تغییرات نقشه‌ها:

پیش از هیرفورد، کلاب‌هاوس اولین نقشه‌ای خواهد بود که در فصل دوم از سال سوم بازی Siege دچار تغییر خواهد شد. اتاق پول و اتاق خواب از این به بعد توسط یک محیط جدید به یکدیگر متصل خواهند شد.

اتاق میز بیلیارد و دیگر بخش‌های طبقه ی پایین نیز تغییراتی خواهند داشت که می‌توانید آن‌ها را از طریق اسکرین‌شات‌های زیر مشاهده کنید.

گفته شده است که باید این فصل با هر به‌روزرسانی انتظار بازسازی یک نقشه را داشته باشیم. یکی از اهداف یوبی‌سافت از تغییرات در نقشه‌ها این است که اهداف بازی بیشتر به سمت مرکز سوق داده بشوند تا این امکان به وجود بیاید که تاکتیک‌ها به طور کامل قابل اجرا باشند. از آن جایی که با رو در رو شدن مدافعین با مهاجمان (از طریق پنجره‌های بیرونی) جذابیت بازی به میزان حداقلی خود می‌رسید باید گفت که این تغییرات به نظر مطلوب می‌آیند. این کار باعث می‌شد که مخفی‌کاری، دیدبانی و دیگر مراحل بازی از روند مبارزات خارج شوند.

 

اضافه شدن به تعداد اپراتورهای دارندگان نسخه‌ی استارتر:

دارندگان نسخه‌ی استارتر 15 دلاری این بازی مجبور هستند که برای آزاد کرد اپراتور‌های بیشتر، مقادیر زیاد‌تری را پرداخت کنند. حال به جای اینکه دارندگان این نسخه با 4 اپراتور کار خود را شروع کنند می‌توانند با 6 اپراتور به بازی کردن بپردازند. ممکن است که یوبی‌سافت به خاطر این تغییر قصد داشته باشد میزان معادلی از ارز درون‌بازی را به دارندگان فعلی نسخه‌ی استارتر این بازی ارائه کند، اما با این حال این مسئله هنوز از جانب این شرکت تائید نشده است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.