Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های رایگان مارس ۲۰۱۸ اشتراک طلایی ایکس باکس اعلام شدند

0

ماه مارس 2018 در پیش است و کاربران ایکس باکس می‌توانند در این ماه هم از بازی‌های رایگان اشتراک طلایی استفاده کنند. مایکروسافت این ماه کمی پیش دستی کرده و بازی‌های رایگان مارس 2018 سرویس Games with Gold خود برای کاربرانی ایکس باکس وان و 360 را اعلام کرده است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در ماه مارس 2018 بازی‌های جذابی به صورت رایگان در اختیار کاربران اشتراک طلایی ایکس‌باکس لایو قرار می‌گیرند. صاحبان کنسول ایکس باکس وان می‌توانند در این ماه از بازی Trials of the Blood Dragon لذت ببرند و یک بازی با محیط‌های متنوع و گیم‌پلی لذت بخش را امتحان کنند.

همچنین بازی تیراندازی نوآورانه و موفق Superhot نیز در این ماه برای کاربران ایکس باکس وان رایگان شده است تا کسانی که هنوز این بازی فوق‌العاده را تجربه نکرده‌اند فرصت تجربه‌ی منحصر به فرد آن را به دست بیاورند.

 

 

بازی اکشن ماجرایی Brave: The Video Game که بر اساس انیمیشنی با همین نام محصول دیزنی و پیکسار (برنده اسکار بهترین انیمیشن) ساخته شده این ماه به بازی‌های با پشتیبانی از برگردان جانبی ایکس باکس اضافه شده و علاوه بر کاربران ایکس باکس 360 دارندگان کنسول جدید هم می‌توانند آن را تجربه کنند. همین اتفاق برای بازی جالب توجه Quantum Conundrum هم می‌افتد.

همه‌ی بازی‌ها را کاربران سرویس طلایی ایکس باکس لایو می‌توانند برای مدتی محدود به طور رایگان دریافت کنند.

Trials of the Blood Dragon ($14.99 ERP): از 1 تا 30 مارس

Superhot ($24.99 ERP): از 16 مارس تا 15 آپریل

Brave: The Video Game ($19.99 ERP): از 1 تا 15 مارس

Quantum Conundrum ($9.99 ERP): از 16 تا 31 مارس

با داشتن اشتراک طلایی ایکس باکس لایو می‌توانید بدون محدودیت از بخش چندنفره‌ی آنلاین بازی‌ها، تخفیف‌های انحصاری در فروشگاه مایکروسافت و بازی‌های رایگان ماهانه بهره‌مند شوید.

اگر هنوز بازی‌های رایگان ماه فوریه 2018 را دریافت نکرده‌اید فرصت را از دست ندهید و با خرید اشتراک طلایی از این بازی‌ها بهره‌مند شوید. مایکروسافت همچنین بازی‌های جدیدی به مجموعه‌ی Xbox Game Pass اضافه کرده است که می‌توانید آن‌ها را نیز امتحان کنید.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.