Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: Burnout Paradise Remastered برای کنسول‌ها عرضه می‌شود

نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی رانندگی استودیوی محبوب Criterion Games برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. الکترونیک آرتز، ناشر عناوین «برن آوت» (Burnout) ضمن تایید این خبر اعلام کرد که Burnout Paradise Remastered برای کنسول‌ها در ماه مارس 2018 منتشر می‌شود. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

نسخه‌ی بهبود یافته‌ی برن آوت، از وضوح تصویر 4K در پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند، اگرچه در حالت پیش‌فرض در کنسول‌ها با این وضوح تصویر رندر می‌شود. الکترونیک آرتز اعلام کرده است که این بازی در کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با وضوح تصویر 1080p اجرا خواهد شد و در همه‌ی کنسول‌ها نرخ فریم ثابت 60 قاب در ثانیه خواهد داشت.

تقریبا تمام محتویات عرضه شده‌ی بازی در Burnout Paradise Remastered برای کنسول‌ها گنجانده شده است. تنها بسته‌ی Time Savers Pack با این بازی عرضه نمی‌شود که با آن می‌توانستید همه‌ی ماشین‌های بازی را از ابتدا در اختیار بگیرید. بازی همچنین دارای بخش چندنفره‌ی آنلاین که به هشت نفر اجازه‌ی بازی همزمان می‌دهد خواهد بود. این بخش در بازی اصلی هم وجود داشت.

گرچه الکترونیک آرتز اعلام کرده که این بازی را هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی برای کنسول‌ها عرضه می‌کند، کاربران پی‌سی این نسخه‌ی بهبود یافته را فقط از طریق اوریجین دریافت خواهند کرد. ناشر این عنوان به زودی قرار است تاریخ عرضه بازی برای رایانه‌های شخصی را اعلام کند. در حال حاضر صحبتی مبنی بر عرضه‌ی آن برای نینتندو سوئیچ صورت نگرفته است.

برن آوت پارادایس، در سال 2008 عرضه شد و با ایجاد امکان اوپن-ورلد در این مجموعه‌ی محبوب، همه را به تحسین واداشت. بعد از این الکترونیک آرتز وظیفه‌ی ساخت بازی‌هایی از مجموعه Need For Speed را به استودیوی Criterion Games سپرد و بدین ترتیب این مجموعه تقریبا از یاد رفت.

اوایل امسال بود که شایعه‌ی انتشار Burnout Paradise Remastered برای کنسول‌ها شنیدن گرفت و حالا الکترونیک آرتز رسما اعلام کرده که این بازی در تاریخ 16 مارس مصادف با 25 اسفند عرضه خواهد شد.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.