Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر جدید فصل دوم سریال Jessica Jones منتشر شد

تریلر جدید فصل دوم سریال Jessica Jones منتشر شده است. در این تریلر جدید به همه‌ی چیزهایی که بر سر یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌ها آمده است پرداخته می‌شود. در این تریلر به بخش‌هایی از فصل اول این سریال و اتفاقات سریال ابرقهرمانی جمعی مارول، یعنی The Defenders، اشاره می‌شود.

در این تریلر تمرکز روی خصوصیات رفتاری جونز است که شامل عادت به نوشیدن و مشکلات عصبی غیرقابل درمان او قرار دارد و او هنگامی که در جمع افرادی که برای درمان گروهی دور هم نشسته‌اند توضیح می‌دهد که درون ذهنش چه‌ چیز‌هایی می‌گذرد. نمایش نشان داده‌شده از شخصیت او جنبه‌ای از شخصیت وی است که دیگر ابرقهرمانان مارول مانند لوک کیج به خوبی با آن آشنا هستند.

لوک کیج در قسمتی از این تریلر به جونز می‌گوید: «جسیکا جونز، تو یه زن داغون الکلی قهار و عصبی هستی.»

با این که دیفندرز در مواقعی خسته‌کننده‌تر از چیزی است که سریالی پر از نینجا‌های قاتل و لباس‌های پرزرق‌وبرق باید باشد، این مینی سریال 8 قسمته نقاط قوت متعددی نیز دارد که از میان آن‌ها می‌توان به حضور قدرتمند و مؤثر سیگورنی ویور اشاره کرد.

هنگام تماشای دیفندرز این حس به بیننده دست می‌دهد که گویی سعی این سریال در برآورده کردن انتظارات از خودش است و کمتر علاقه‌ای به کشت و کشتار نشان داده می‌شود. دیفندرز مانند برخی از فیلم‌های مشابه، سعی در هموار کردن راه برای عناوین بعد از خود را دارد و هوشمندانه‌تر پیش رفته است. قهرمانان طی 8 قسمت می‌بایست مأموریت خود را به پایان برسانند و بعد از آن به سریال‌های مختص به خود بازگردند.

نتفلیکس میزبان ابرقهرمانان مارول؛ معرفی سریال The Defenders

فصل دوم سریال جسیکا جونز قرار است تا در تاریخ 8 مارس از طریق سرویس نتفلیکس قابل دسترس باشد. این فصل از سریال به دنبال فصل اول و سریال The Defenders روایت خواهد شد. با مراجعه به این مطلب می‌توانید تریلر نهایی سریال «دیفندرز» را تماشا کنید.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.