Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: ۱۵ دقیقه گیم‌پلی Curse of the Pharaohs افزونه جدید Assassin’s Creed: Origins

«نفرین فرعون» سومین افزونه‌ی داستانی بزرگ بازی «اساسینز کرید اوریجینز» (Assassin’s Creed Origins) است که «بایک» را به دنبال اشیا مرموز در شهر تبای سرگردان می‌کند. فراعنه‌ای که از گور بازگشته‌اند و مردم را در خیابان‌ها سلاخی می‌کنند، دشمنان جدید بایک در این بخش داستانی جدید هستند. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

مردم آن را نفرین فرعون می‌نامند، اما حقیقت این است که عده‌ای در گور فراعنه می‌گردند و اشیای قیمتی را به تاراج می‌برند و همین موجب می‌شود آن‌ها از گور بازگشته و این طور بی رحمانه مردم را به قتل برسانند. بایک مجبور است رد این سارقین را بزند و اشیای مهم را به جای خود برگرداند تا این قائله هم بخوابد.

مپ جدید بازی بزرگ و پر از غافل‌گیری است.

تبای، شهر مهم و کلیدی مصر است که با این افزونه به بازی اضافه می‌شود. بخش داستانی جدید Assassin’s Creed آن طرف نیل یک دره‌ی بزرگ به بازی اضافه می‌کند که جایگاه دیگری برای انواع چالش‌های پیش روی قهرمان بازی است.

برای مقابله با این تهدیدات، حداکثر سطح توانایی بایک به 55 ارتقا یافته و هفت قابلیت جدید را حالا گیمرها می‌توانند برای او به دست آوردند که برخی از آن‌ها به داشتن توانایی‌های قبلی نیازمند است. Dash Boost که جاخالی‌دادن‌های به موقع را با یک افزایش در قدرت ضربه تشویق می‌کند. Overpower Fury به بایک کمک می‌کند تا سریع بهبود یابد و با یک ضربه‌ی آدرنالیزه شده او را از مخمصه نجات می‌دهد.

چهار قابلیت دیگر بازی به سلاح‌های بایک می‌افزایند. از جمله این‌که کمان او قدرتمندتر از گذشته می‌شود. سریع‌تر، خشن‌تر و پرزورتر. اگر با مهارت‌های این بازی آشنایی ندارید این مطلب را در گیم‌نیوز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخش داستانی جدید Assassin’s Creed Origins با عنوان Curse of the Pharaohs برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. برای انتشار این افزونه باید تا 13 مارس یعنی 22 اسفند ماه صبر کنید. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید نقد و بررسی گیم‌نیوز از این عنوان را مطالعه کنید.

2 نظر برای این مطلب
  1. arash می‌گوید

    سلام من نسخه 1.2.1 ر ادارم چجوری این نسخه را بگیرم؟

  2. محمد می‌گوید

    بسته الحاقی رو چجوری بگیرم

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.