Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برای امکان اضافه کردن کارکتر در Metal Gear Survive هر بار باید ۱۰ دلار اضافه بپردازید!

0

مجموعه‌ی متال‌گیر بعد از رفتن هیدئو کوجیما از کونامی دستخوش تغییرات زیادی شده است. انتشار یک بازی در سبک بقا با نام این مجموعه با عنوان Metal Gear Survive از همین دست تغییرات است. این بازی که حالا به بازار عرضه شده سیاست‌های درامدی کونامی از خرده‌تراکنش‌ها را ادامه می‌دهد به طوری که شما برای امکان اضافه کردن کارکتر در Metal Gear Survive باید مبلغی را بپردازید!

در بازی یک سیستم پولی وجود دارد که با نام “SV Coins” شناخته می‌شود. سکه‌های این سیستم را فقط می‌شود با پول واقعی خریداری کرد. یکی از مزیت‌های این سکه‌ها امتیاز تجربه‌ی اضافه در بازی است که به پیشرفت شما کمک می‌کند. به علاوه با این پول می‌توانید در بازی آیتم‌هایی را خریداری کنید که بدون شک به تجربه‌ی شما از بازی کمک می‌کنند اما باعث برنده‌شدنتان نمی‌شوند و چیزی نیست که بتوانیم از آن به عنوان ایراد در بازی نام ببریم. اما یک اتفاق عجیب و جدید در بازی می‌افتد.

شما برای اضافه شدن یک Slot جدید کارکتر در بازی هیچ راهی جز خرید 1000 سکه‌ ندارید. چیزی در حدود 10 دلار باید بپردازید تا بازی بگذارد شما یک بار دیگر آن را با یک کارکتر دیگر شروع کنید. و این تنها راه است.

انتخاب عجیبی است. با توجه به بازی، و گوناگونی شخصیت‌های حاضر در آن، به نظر نمی‌رسد کسی بخواهد آن را با چند شخصیت امتحان کند یا بازی را تکرار کند و همه‌ی حالت‌های آن را (که قطعا متشابه خواهند بود) تجربه کند. با این حال بازی این امکان را پشت یک سیستم پولی قفل می‌کند و از بازی‌کننده می‌خواهد برای یک قابلیت بدیهی مبلغ جدیدی را بپردازد.

این در حالی است که بعد از جدایی کوجیما از کونامی طرفداران هنوز احساسات منقلبی دارند و این آب ریختن‌های کونامی به لانه‌ی مورچه عجیب و احمقانه است. کونامی انگار واقعا به فکر محبوبیت خود نیست.

 

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.