Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: فیلم کوتاه Papers Please به خوبی بازی آن نیست؛ بهتر است!

فیلم کوتاه اقتباسی از بازی مستقل Papers, Please منتشر شد و می‌توانید آن را تماشا کنید. خاطرتان باشد این بازی یکی از عناوین مستقل محبوب گیم‌نیوز است و دلمان می‌خواهد مدام به یاد آن بیفتید. فیلم کوتاه Papers Please از بازی هم بیشتر به دل ما نشسته و حتما باید آن را تماشا کنید.

این فیلم که فقط 10 دقیقه وقت شما را می‌گیرد به زبان روسی است و در یوتوب می‌توانید آن را با زیرنویس 22 زبان تماشا کنید. نکته این‌جا است که برای سر در آوردن از داستان فیلم خیلی لازم نیست بفهمید چه می‌گویند. انتشار زیرنویس به 22 زبان در یوتوب هم خودش ماجرایی دارد. بسیاری از این زبان‌ها مربوط به کشورهای بلوک شرقی هستند که حکومت‌های یخ زده و بروکراتیک آن‌ها ایده‌ی اصلی ساخته شدن Papers, Please را به سر سازنده‌ی آن زده است!

فیلم کوتاه Papers Please فقط یک اقتباس از بازی آن نیست، یک نتیجه‌گیری در مورد آن است و می‌خواهد -صرف نظر از لحن نیهیلیستی و بی تفاوت- به ما نشان دهد که این نوع از حکومت‌ها از مردم چه انتظاری داشتند، چه بلایی سرشان آوردند و در آخر چه شدند.

بازی مستقل Papers, Please قطعا نیازی به معرفی ندارد، اما اگر هنوز با آن آشنا نشده‌اید باید بدانید که این بازی مستقل را لوکاس پاپ در سال 2013 منتشر کرد و موفق به دریافت جوایز متعدد شد. این بازی داستانی فوق‌العاده دراماتیک را در فضایی پوچ‌گرا و عجیب پیگیری می‌کند. شما به عنوان یک مامور گمرک باید از شهروندانی که قصد ورود و خروج به کشور خیالی Arstotzka را دارند درخواست روادید کنید و همین! البته نه همین… داستان همین‌طور تعریف می‌شود و رفته رفته متوجه می‌شوید که با چه شاهکاری مواجه هستید.

این فیلم کوتاه ده دقیقه‌ای را نیکیتا اوردینسکی، لیلیا تکاچ و لوکاس پاپ مشترکا نوشته‌اند و کارگردانی آن را اوردینسکی بر عهده داشته است.

فیلم کوتاه Papers Please یک تلاش قابل تقدیر در ژانر دلهره است که با اضافه کردن چاشنی احساسات و برانگیختن حس همذات‌پنداری شما را به چالش می‌کشد و در آخر موفق‌تر از بازی عمل می‌کند.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.