Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی دموی بازی Final Fantasy XV منتشر شد

0

دارندگان رایانه‌های شخصی که به داشتن بازی Final Fantasy XV علاقه‌مند هستند می‌توانند از این پس این بازی را روی این پلتفرم تجربه کنند. اسکوئر اینکس همان‌طور که وعده داده بود، دمویی از نسخه‌ی ویندوز این بازی را منتشر کرده است که بخشی از تجربه‌ی کامل این بازی را به طرفداران منتقل خواهد کرد.

این دمو از طریق پلتفرم‌های مختلفی در دسترس خواهد بود و می‌توانید آن را از طریق سرویس‌های استیم، اوریجیم و فروشگاه مایکروسافت دریافت کند. حجم دانلودی این نسخه‌ی دمو 21 گیگابایت است. این جحم بالا به این خاطر است که بازی به صورت پیش‌فرض از وضوح‌ تصویر 4k پشتیبانی می‌کند (البته تنها در صورتی که سخت‌افزار شما توانایی پشتیبانی از این کیفیت را داشته باشد). در نسخه‌ی دموی بازی Final Fantasy XV اولین بخش داستانی در دسترس است، اما نمی‌توانید به ساید‌کوئست‌های بازی دسترسی داشته باشید. از طریق این نسخه‌ی دمو می‌توانید با سیستم مبارزه‌ی این بازی آشنا شوید و مهم‌تر از همه، ببینید که می‌توانید این بازی را روی سخت‌افزار فعلی خود به گونه‌ی مطلوب اجرا کنید یا خیر. اگر به بنچمارک کردن علاقه دارید، اسکوئر اینکس ابزاری برای این منظور منتشر کرده است که به شما اجازه‌ی انجام اینکار را خواهد داد.

نسخه‌ی ویندوزی بازی Final Fantasy XV قرار است تا در تاریخ 6 مارس عرضه شود. این عنوان شامل بازی اصلی می‌شود و بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی قابل دانلود متعدد آن نیز در کنارش قرار دارد. این بسته‌های گسترش دهنده شامل بسته‌هایی که با تم هر کدام از شخصیت‌های گروه شما عرضه شده بودند می‌شود و همچنین بسته‌ای که حالت بازی چند‌نفره‌ی Comrades را به بازی اضافه کرده بود نیز در آن وجود دارد. علائه بر این‌ها اگر تا پیش از تاریخ 1 می این بازی را خریداری کنید، می‌توانید به محتوای ترکیبی Half-Life/Final Fantasy XV نیز دسترسی داشته باشید که به شما این قابلیت را خواهد داد که مانند گوردون فریمن لباس بپوشید.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.