Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بهترین شخصیت‌های بازی Rainbow Six Siege برای تازه‌کارها کدام‌اند؟

4

بازی Rainbow Six Siege از زمان انتشارش تا سال 2015 دستخوش تغییرات بسیاری شده است. از میان این تغییر‌ها می‌توان به اضافه شدن اپراتورهای جدید، نقشه‌ها و سلاح‌های تازه و بسیاری از تغییراتی که در جهت متعادل شدن بازی صورت گرفته‌اند اشاره کرد. این بازی هم‌اکنون تبدیل به یک عنوان شاخص در سبک تیراندازی شده است که مخاطبان علاقه‌مند و مختص به خود را دارد و در حال حاضر با اضافه شدن محتوای سال سوم، 20 اپراتور اصلی این بازی از تاریخ سوم مارس برای تمامی بازیکنان به صورت رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت.

برای بررسی تغییراتی که به زودی در بازی Rainbow Six Siege اعمال می‌شود روی این لینک کلیک کنید.

اگر قصد انجام دادن این بازی را داشته‌اید، حالا موقع مناسبی است که به دیگر بازیکنان علاقه‌مند به این بازی ملحق شوید. پیش از این که این بازی را شروع کنید نکاتی وجود دارند که باید با آن‌ها آشنا شوید و ابتدایی‌ترین آن‌ها این است که اپراتوری را انتخاب کنید که بیش‌تر از همه مناسب شماست. در این مطلب بهترین اپراتورهایی که برای تازه‌واردان به این بازی مناسب هستند را لیست کرده‌ایم. با همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه یک مهاجم قابل باشید و سلاح‌هایی که در اختیار دارید بهترین استفاده را ببرید و یا مدافعی باشید که به خوبی موانع و تله‌ها را به کار می‌گیرد. کاراکتر‌هایی که در این مطلب معرفی می‌شوند به شما اجازه خواهند داد که راحت‌تر با این بازی تند و سریع آشنا شوید.

5 نکته‌ی مثبت بازی Rainbow Six Siege در مقایسه با رقبا را بررسی کنید.

Ash – مهاجم

«اَش» یک مهاجم بسیار سریع است که می‌تواند بدون ریسک کردن و وارد یک مبارزه‌ از فاصله‌ی کم شدن، دیوار‌ها را تخریب کند. سلاح R4-C او قدرت شلیک بالایی دارد و اغلب می‌تواند در رویارویی‌های تک‌به‌تک با مدافعانی که از SMG استفاده می‌کنند پیروز شود. او می‌تواند به کمک گجت M120 CREM خود دیوار‌ها را باز کرده و گجت‌های دشمن را نابود کند. این قابلیت مخصوصا در برابر چیزهایی مانند سیم خاردار و سپرهای قرار داده‌شده به کار می‌آید.

این اپراتور به درد مواقعی می‌خورد که نیاز دارید به سرعت از میان مواضع دفاعی دشمن عبور کنید.

 

Blackbeard – مهاجم

با این که به خاطر تغییراتی که در این شخصیت داده شده است به اندازه‌ی گذشته قدرتمند نیست، سپر TARS MK 0 او می‌تواند برگ برنده‌ی او در درگیری‌های تک‌به‌تک باشد. او می‌تواند تا قبل از درهم‌شکستن سپرش، بدون این که آسیبی دریافت کند چندین تیر به بالاتنه‌اش را تحمل کند. لایه‌ی محافظتی او زمانی ارزشمند‌تر می‌شود که قسمت پایینی بدنش پشت موانع غیرقابل تخریبی مانند پنجره‌ها و میز‌ها قرار بگیرد.

او می‌تواند یکی از مهره‌های اصلی برای ورود به اولین اتاق در هر نقشه‌ای باشد و همچنین می‌تواند آخرین فشار‌ها را به دشمن وارد کند. او علاوه بر سپر، دارای سلاح Mk17 CQB برای برد متوسط و SR-25 برای فواصل دور است و همچنین یک تفنگ دیزرت ایگل نیز دارد که می‌تواند به کمک شما بیاید.

 

Fuze – مهاجم

فیوز یکی از مهاجمینی است که به خاطر تکیه‌اش روی استفاده از مواد منفجره بسیار کارآمد است. توانایی «کلاستر شارژ» او یکی از مرگ‌آورترین‌ها در بازی است و می‌تواند یک‌جا چندین مدافع را از پای در بیاورد و یا آن‌ها را وادار به تخلیه‌ی یک اتاق کند. او حتی می‌تواند با استفاده از این گجت در زمان مناسب، یک‌جا باعث پیروزی تیمش بشود. مهمات متنوع او به بازیکن این اجازه را می‌دهد که از میان سپر بالستیک، AK-12 و 6P41 LMG یکی را انتخاب کنند.

با وجود قدرتمند بودن و تاثیرگذاری این کاراکتر، انفجارهای او می‌تواند به گروگان‌ها آسیب برساند؛ به همین خاطر باید حواستان باشد که کجا و کی از این انفجار‌ها استفاده می‌کنید.

 

Hibana – مهاجم

هیبانا یکی از اپراتور‌های اصلی در بازی Siege است که به یکX-Kairos  مجهز است که می‌تواند دیوار‌های تقویت‌شده را بشکافد. او (به علاوه‌ی ترمایت) یکی از دو اپراتوری است که می‌تواند از جمع‌شدن تیم مهاجم در جاهایی که تیم مقابل تله چیده است جلوگیری کند که منجر به مرگ آن‌ها نشود.

تجهیزات او شامل اسلحه‌ی Type-89 و شات‌گان SuperNova می‌شود و در کنار این‌ها تعداد زیادی نارنجک گیج‌کننده نیز دارد که باعث می‌شود هنگام وارد شدن تیم به ساختمان، عنصر مهم و تاثیرگذاری باشد.

 

Sledge – مهاجم

اسلج یکی از بهترین شخصیت‌هایی است که تازه‌واردان می‌توانند از او استفاده کنند تا با نفوذ به ساختمان‌ها آشنا شوند. این مسئله بیشتر به خاطر پتک او است که می‌تواند از میان دیوار‌ها، کف، و یا سقف راه باز کند. او انتخاب بسیار مناسبی برای آزمودن راه‌های ورودی است و تاثیرگذاری او با در نظر گرفتن سلاح L85A2 او بیشتر نیز می‌شود. او می‌تواند به کمک این اسلحه، از طریق سراخ‌ها و روزنه‌ها در محیط، دشمنان را نشانه رفته و آن‌ها را از میان بردارد. با این حال باید توجه داشته باشید که در صورت استفاده‌ی زیاد، پتک او می‌شکند و به همین خاطر نباید در استفاده از آن زیاده‌روی کنید.

 

Thermite – مهاجم

ترمایت یکی از اپراتورهای سطح بالای بازی Rainbow Six Siege است. در هنگان انتشار بازی این تنها اپراتوری بود که می‌توانست به وسیله‌ی exo-Thermic Charge از دیوار‌های تقویت‌شده عبور کند. در حال حاضر نیز او یکی از دو اپراتوری است که این قابلیت را دارند. بدون داشتن ترمایت، تیم‌ها مجبور می‌شوند که از میان تله‌های مدافعین عبور کنند که شانس آسیب دیدن آن‌ها را بسیار افزایش می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که او یکی از حیاتی‌ترین اعضای تیم باشد.

شات‌گان M1013 او در فواصل نزدیک فوق‌العاده عمل می‌کند و به اندازه‌ی کافی سریع است. با این که سلاح دوربین‌دار 556xi او کمی عملکرد دشواری دارد، اما آماده‌شدن سریع آن و دقتش در فواصل دور می‌‌تواند به کمک شما بیاید.

 

Zofia – مهاجم

زوفیا یک اپراتور است که می‌توان از او به شکلهای مختلفی استفاده کرد. او می‌تواند مانند شخصیت Doc خود را بازیابی کند و مین کار بگذارد. او همچنین یک نارنجک‌انداز دارد که می‌تواند به وسیله‌ی آن نارنجک‌های گیج‌کننده و منفجرشونده را پرتاب کند. هنگام استفاده از این شخصیت باید توجه داشته باشید که در صورت استفاده‌ی نادرست از نارنجک‌انداز او ممکن است باعث کشته شدن گروگان‌ها بشوید.

از مهمات او می‌توان به یک ماشین‌ گان LMG-E و یک اسلحه‌ی دوربین‌دار M762 اشاره کرد. این سلاح‌ها باعث می‌شوند که او یک ا راتور سطح‌بالا و مکمل کاراکتر‌هایی مانند اَش باشند که می‌توانند از میان چندین دیوار عبور کنند و از فاصله‌ی دور وارد درگیری شوند.

 

Bandit – مدافع

بندیت یکی از معدود اپراتور‌هایی است که می‌تواند با نفوذ‌های ترمایت مقابله کند. او همچنین به واسطه ی اسلحه‌ی MP7 خود می‌تواند یکی از قدرتمند‌ترین افراد در میدان نبرد باشد. گجت Shock Wire او می‌تواند اشیاء فلزی را دارای جریان الکتریسیته کند. با استفاده از این گجت می‌توان مواردی مانند دیوار‌های تقویت‌شده، سپر‌های ساختنی و سیم‌های خاردار را برق‌دار کرد و به کسانی که با آن‌ها تماس پیدا می‌کنند آسیب وارد کرد. این کار همچنین باعث می‌شود که هر گجتی که روی این سطوح قرار بگیرد نابود شود. استفاده از سیم‌های خاردار برق دار می‌تواند در مرحله‌ی دیدبانی درون‌ها را نابود کند و این کار مقداری زمان اضافه برای گروه مدافعین خواهد خرید.

بندیت شخصیتی است که در زمینه‌ی خنثی کردن حقه‌های تیم مقابل بسیار کارآمد خواهد بود. علی‌الخصوص زمانی که اپراتورهای تیم مقابل در حال ترکیب کردن توانایی‌های خود هستند تا بتوانند به سرعت از دیوار‌ها و موانع عبور کنند.

 

Castle – مدافع

«کَسِل» تنها اپراتوری است که می‌تواند لایه‌های زرهی اضافه را به درها و پنجره‌ها بیافزاید. این شخصیت قادر است تا در برخی مواقع اگر تیم مهاجم تمامی مهمات انفجاری خود را استفاده کرده باشند، از ورود آن‌ها به اتاق نهایی گروگان‌ها جلوگیری کند. کسل از طرق مختلفی می‌تواند نتیجه‌ی مبارزات را به نفع تیم خود تغییر بدهد که از میان آن‌‌ها می‌‌توان به وادار کردن دشمنان به استفاده‌‌ی بیشتر از تلاش‌های نفوذی، گذراندن زمان بازی و جلوگیری از ورود ساده ی تیم مهاجم به محدوده‌ی داخلی ساختمان اشاره کرد.

 

Frost – مدافع

فراست یکی از کاراکتر‌های قوی و قدرت‌مند همه فن‌ حریف بازی  Rainbow Six Siege است که سرعت و قابلیت دفاعی بالایی دارد. با این حال آن‌چه که او را از دیگر شخصیت‌های مدافع متمایز می کند، گجت کارآمد او به نام Sterling MK2 LHT است که در واقع یک تله است و می‌تواند مهاجمین را زمین‌گیر کند. در صورتی که آخرین مهاجم باقی‌مانده گرفتار این تله بشود، این گجت می‌تواند یک راند از بازی را به نفع شما تمام کند. حتی فقط حضور داشت فراست در تیم شما باعث خواهد شد که سرعت تیم مقابل پایین بیاید؛ چرا که آن‌ها مجبور خواهند شد از سرعت خود بکاهند و مراقب تله‌های او باشند. او همچنین یک SMG نیز دارد که سرعت شلیک پایینی دارد اما دقت آن بسیار بالاست.

 

Lesion – مدافع

لسیون یکی از از مدافعینی است که تمرکزشان روی قرار دادن تله‌هاست. مین‌های GU کارگذاشته‌شده توسط لسیون را نمی‌توان به سادگی دید و در مدت زمانی خاص به مهاجمین آسیب وارد خواهد کرد که این مسئله باعث پرت شدن حواس آن‌ها خواهد شد. همچنین احتمال مرگ آن‌ها نیز وجود دارد. بهترین مورد استفاده‌ی این مین‌ها در برابر مهاجمین سریع است و نه‌تنها سرعتشان را می‌کاهد، بلکه آن‌ها را مسموم نیز می‌کند. سلاح‌های T-5 SMG و Six12 SD او نیز در مبارزات به کمکش خواهند آمد اما بهترین شیوه‌ی استفاده از این کاراکتر این است که مهاجمین را غافل‌گیر کند.

 

Mira – مدافع

میرا یک اپراتور همه‌کاره است که سلاح‌های قدرتمندی در اختیار دارد. گجت مخصوص این شخصیت «بلک میرور» است که به بازیکن اجازه می‌دهد پشت موانع تقویت‌شده را ببیند. تنها حضور داشتن این شخصیت در تیم شما باعث می شود که تیم مهاجم با در نظر گرفتن امکان استفاده از بلک میرور و این احتمال که دیده می‌شوند، مسیر‌های متفاوتی را انتخاب کنند. او می‌تواند عنصر غافل‌گیری همراه با نفوذ ترمایت را به شکل مؤثری خنثی کند. تمامی این موارد باعث می‌شوند که او یک عنصر تاثیرگذار برای تیم شما باشد.

 

Mute – مدافع

میوت یک کاراکتر مدافع است که حضورش برای جلوگیری از نفوذ به دیوار‌های تقویت‌شده به وسیله‌ی مواد منفجره‌ای که از راه دور کنترل می‌شوند ضروری است. او با اختلال ایجاد کردن در سیگنال‌های دشمن باعث می‌شود که گجت‌های راه‌دور آن‌ها به درستی عمل نکنند. او دقیقا نقطه‌ی مقابل ترمایت است و می‌تواند درون‌ها را از کار بیاندازد تا نتوانند اهداف را شناسایی کنند.

تجهیزات همراه او به اندازه‌ی کافی هستند و یک ساب‌ماشین‌گان MP5K و یک شات‌گان M590A1 در اختیار دارد. شارژ نیترو سل این کاراکتر می‌تواند دیوار‌ها را درهم بشکند و مهاجمینی که پشت آن قرار دارند را از بین ببرد.

 

 

منبع Gamespot
4 نظر برای این مطلب
  1. ای نه منم من نه من منم من زره خاک وطنم من می‌گوید

    اصلا این شخصیت هایی که گفت همشون قلق داره باید باهاشون کار کنی تا عادت کنی

  2. SinaM می‌گوید

    ZOFIAاگه اتکر میخای زوفیا اگه هم دیفند میخای ELA

  3. شهریار می‌گوید

    من می خواهم یک اپراتور جدید باز کنم. پیشنهاد شما چیست؟

  4. sorosh_20001 می‌گوید

    دادا ب تازه کارا راستشو بگو که blackbeard چقدر nerf شده . بگو به دلیل اینکه هر اوپذاتور میاد سیزن بعدش nerf میشه . والا بخدا

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.