Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر جدید از فیلم‌برداری فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت یک نبرد را نشان می‌دهند

0

محل فیلم برداری قلعه‌ی وینترفل در سریال بازی تاج و تخت، در مانی‌گلس (ایرلند شمالی) قرار دارد و بار دیگر با فیلم‌برداری فصل هشتم این سریال، در مرکز توجه قرار گرفته است. توجه داشته باشید که ممکن است در ادامه‌ی این مطلب با اسپویلر مواجه شوید.

مدتی است که می‌دانیم قرار است نبرد عظیمی درون یا اطراف قلعه‌ی اجدادی استارک‌ها شکل بگیرد. این ویدئو که از صحنه‌ی فیلم‌برداری سریال گرفته شده است تا حدودی به ما نشان خواهد داد که چه چیزی پیش رو خواهیم داشت:

 

 

روز یک‌شنبه تصاویری در حساب تویتر @GoTlikeLocation منتشر شد که چیزی مانند وقایع پس از یک نبرد را نشان می‌داد و در آن اجساد در زمین برفی اطراف قلعه پراکنده شده بودند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را ببینید.

بزرگ‌نمایی‌شده:

برخی از این اجساد شبیه به اسب هستند. گرچه باید خاطرنشان کرد که هیچ حیوانی در جریان ساخت سریال بازی تاج و تخت آسیب ندیده است.

در این حساب توییتری به نکته‌ی دیگری نیز توجه شده است. به نظر می‌رسد که در یکی از این تصاویر، چهار نفر دور یک جنازه ایستاده‌اند. با این وجود هیچ‌چیز مشخص نیست و ممکن است این‌ها تنها سربازانی باشند که دور یکی از همرزمان کشته‌شده‌ی خود جمع شده‌اند؛ یا این‌که وایت‌هایی باشند که پس از مرگ برخاسته‌اند و یا تنها بازیگران سیاه‌لشکری هستند که پس از اتمام فیلم‌برداری صحنه، در محل فیلم‌برداری پرسه می‌زنند.

نمی‌توان از این عکس‌ها نتیجه‌گیری خاصی کرد. مطمئنا به وینترفل حمله شده است. اما چه کسی حمله کرده؟ این سرباز‌ها جزء زنده‌ها هستند یا مردگان؟ آیا این‌ اتفاقات پس از به آتش کشیده شدن وینترفل است؟

فیلم‌برداری در وینترفل به طور مداوم از ماه ژانویه تا به امروز ادامه داشته است و به همین خاطر می‌توان گفت که هرچه در این قلعه در جریان است، باید بسیار مهم باشد.

فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت قرار است تا در سال 2019 از طریق شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش‌ شود. این سریال پس از پایان، 5 پیش‌درآمد نیز به دنبال خواهد داشت که تا سال 2020 پخش نخواهند شد.

منبع winteriscoming

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.