Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه Detroit: Become Human مشخص شد

0

بازی Detroit: Become Human یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 است. ساخته‌ی جدید استودیوی خالق «هوی رین» قرار است در ماه مه منتشر شود. تاریخ عرضه Detroit: Become Human را استودیوی کوانتیک دریم بالاخره مشخص کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی داستان سه ربات انسان نما را پی می‌گیرد که تبعیت از احساسات خود را شروع کرده‌اند و این سرآغازی است برای تبدیل شدن به چیزی که ما انسان می‌نامیم.

چرخه‌ی زندگی چهار ساله‌ی این ربات‌ها معلوم نیست بعد از این اتفاقات دچار دگرگونی می‌شود یا خیر، اما می‌دانیم که آن‌ها قرار است تغییراتی در وضعیت تعادل جهان به وجود آورند. در Detroit: Become Human بازی‌کنندگان در نقش سه تا از این ربات‌ها قرار می‌گیرند که آغازگر جنبشی علیه حکمرانی انسان‌ها خواهند بود.

یکی از این ربات‌ها پروتوتایپی به نام «کانر» است که طراحی شده تا به عنوان یک کاراگاه در صحنه‌های جرمی که توسط ربات‌های دیگر خلق می‌شوند حاضر شده و به انسان‌ها در فائق آمدن بر موقعیت کمک کنند. گیم‌پلی کانر را پیش از این در مراسم PSX دیده‌ایم. این‌جا می‌توانید در ویدئویی یکی از تلاش‌های او برای پایان دادن به یک موقعیت گروگان‌گیری را تماشا کنید.

دیگر ربات انسان‌نما، «کارا» است که بعد از همذات‌پنداری با دختر صاحبش، به یک یاغی تبدیل می‌شود. او بعد از این‌که صاحبش به دختر خود بی‌مهری می‌کند به جریان مخالفت‌ها می‌پیوندد.

ربات بعدی «مارکوس» است که رهبر جنبش محسوب می‌شود و برای حقوق برابر ربات‌ها و انسان‌ها می‌جنگد.

در طول بازی اعمال بازی‌کنندگان بر سرنوشت این‌ها و پایان بازی تاثیر می‌گذارد و پیشروی بازی‌کننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد، به طوری که ممکن است در طول بازی صحنه‌هایی به طور کامل، به تبع نوع بازی حذف شوند.

شما باید بسیار مراقب سه شخصیت اصلی و قابل بازی باشید چون هر کدام از آن‌ها ممکن است هر جایی از بازی بمیرد!

بازی Detroit: Become Human در تاریخ 4 خرداد ماه 1397 به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.