Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال انتشار یک بسته‌ی الحاقی برای بازی Pray وجود دارد و ممکن است درباره‌ی ماه باشد

0

ممکن است یک بسته‌ی الحاقی جدید برای بازی Prey در راه باشد. حساب رسمی توییتر این بازی شب گذشته توییتی را منتشر کرده که درواقع یک تیزر بوده که حاوی یک تصویر متحرک جالب توجه بوده است.

بر اساس صحبت‌هایی که کاربران در فضای مجازی پیرامون این توییت انجام داده بودند به نظر می‌رسد که از این تیزر، نشانی از یک بسته‌ی الحاقی قابل دانلود باشد، این احتمال وجود دارد که مبنای آن ماه باشد. این فرض از آن‌جایی نشات می‌گیرد که در بازی اصلی Pray اشاراتی به یک کلونی واقع در ماه صورت می‌گیرد.

تریلر روز عرضه‌ی بازی Prey را از این‌جا تماشا کنید. برای بررسی مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Prey می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

از دیگر نکاتی که این احتمال را قوی تر می‌کنند این است که به تازگی یک اکانت توییتر به اسم KasmaCorp ساخته شده  و تنها توییت آن تصویر یک طراحی بوده که نحوه‌ی کالبد‌شکافی را شرح می‌داده است. بر اساس اطلاعات ویکیپدیا، Kasma یک تنرستار رقیب است که حتی برای برتری پیدا کردن دست به جاسوسی نیز زده است.

چیزی که جریان این حساب توییتری را جالب‌تر هم می‌کند این است که شش تن از کارکنان استودیو آرکین آن را دنبال می‌کند. همچنین توییتی که در این مطلب به آن اشاره کرده بودیم نیز توسط طراح مرحله‌ی ارشد آرکین، یعنی استیو پاورز، بازنشر شده است.

همچنین یکی از کاربران ردیت نیز تصویری از یک  بیس در ماه را منتشر کرده است که از بازی Pray گرفته شده است. یکی از کارکنان بتسدا (Slenderfox) در پاسخ به این تصویر توجه این کاربر به جزئیات را تحسین کرده بود.

یک حساب کاربری به نام KasmaCorp در ردیت به پاسخ به Slenderfox جوابی داده بود که به صورت رمزی نوشته شده بود. یکی از کاربران آن را ترجمه کرد و این پایخ این‌گونه بود:

The Moon is a harsh mistress.

حساب کاربری KasmaCorp در ردیت طی روزهای گذشته پرکارتر نیز بوده است و پاسخ‌های رمزی دیگری را نیز در بخش نظرات گذاشته است.

این‌ها کارهای جالبی بوده اند و امیدواریم که آرکین و بتسدا به زودی خبری را در رابطه با بازی Pray منتشر کنند. امیدواریم که مجبور نباشیم برای شنیدن این خبر تا دهم ماه ژوئن و فرارسیدن رخداد E3 2018 صبر کنیم.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.