Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

در جدید‌ترین دی‌ال‌سی بازی South Park: The Fractured But Whole یک کلاس جدید معرفی می‌شود

0

اولین محتوای افزایشی قابل دانلود بازی South Park: The Fractured But Whole قرار است تا در تاریخ بیستم مارس سال 2018 عرضه شود. در این محتوای جدید یک کلاس دیگر به نام Netherborn به بازی افزوده خواهد شد. البته شاید بهتر باشد که گفته شود ندربورن‌ به عنوان یک کلاس قابل بازی کردن به بازی اضافه می‌شود؛ چرا که این کلاس پیش از این نیز در بازی وجود داشته است.

برای بررسی سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی به این مطلب مراجعه کنید.

این محتوای جدید در رستوران مورد علاقه‌ی کارتمن، یعنی From Dusk Till Casa Bonita اضافه می شود که بر اساس یک رستوران واقعی در کلورادو به نام کاسا بونیتا ساخته شده است. در این محتوای جدید، خواهر میستریون (هویت ابرقهرمانی کنی) عضوی از گروه بچه‌های خون‌آشام شده است. کاسا بونیتا صحنه‌ای است که گروه بچه‌های سوث پارک تلاش می‌کنند تا او را از فرقه‌ی خون‌آشام‌ها نجات بدهند.

ندربورن از این رو به بازی افزوده می‌شود که میستریون یکی از آ‌ن‌هاست. در زمان انتشار این بازی در تاریخ هفدهم اکتبر، بازیکنان متوجه شدند که در میان نقاط ضعفی که می‌توانند انتخاب کنند خون‌آشام‌ها نیز قرار دارند. با این حال در بازی اصلی به‌جز شخصیت ماسکیتو (کلاید) فرد دیگری نبود که نشانه‌هایی شبیه به خون‌آشام‌ها را از خود نشان دهد. کلاس ندربورن تنها متعلق به میستریون است. غیر این کاراکتر، شخصیت دیگری به نام میستیک نیز وجود داشت که توسعه‌دهندگان اینب ازی در یوبی‌سافت سن فرانسیسکو تصمیم گرفتند آن‌ را از نسخه‌ی نهایی بازی حذف کنند.

به هر جهت در حال حاضر 11 کلاس در این بازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آزادانه در حین بازی آن‌ها را جایگزین کنند. کلاس‌هایی مانند Speester، Brutalist و Blaster در آغاز بازی در دسترس هستند و کلاس‌های Elementalist، Psychic، Cyborg، Gadgeteer، Assassin، Martial Artist و Plantmancer نیز با پیش‌روی در بازی برای بازیکنان آزاد می‌شوند. با استفاده از توانایی دو-کلاسه، بازیکنان قادر هستند تا توانایی‌های مختلف را با یک دیگر ترکیب کنند.

ندربورن‌ چهار قدرت جدید را به تیم اضافه خواهد کرد. هنریتا بیگل که یکی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی گاث‌ها نیز است به عنوان یک شخصیت کمکی به تیم «بچه‌ی جدید» اضافه خواهد شد.

بازی South Park: The Fractured But Whole، یک بازی بی‌ادبانه و گستاخ است که دقیقا همان‌ چیزی است که طرفداران این مجموعه به دنبال آن هستند. بسته‌ی افزایشی From Dusk Till Casa Bonita به صورت جداگانه و به مبلغ 11.99 دلار قابل خریداری است. محتوای بعدی این بازی Bring the Crunch نام دارد و در هنگان عرضه باز هم با قیمت 11.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توانید سیزن پس این بازی را نیز به مبلغ 29.99 دلار تهیه کنید که تمامی محتوای قابل‌دانلود این بازی را در بر خواهد گرفت.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.