Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همزمان با روز جهانی زنان سونی از انتشار یک بازی حساسیت برانگیز جلوگیری کرد

0

هشتم مارس روز جهانی زنان و فردا 18 اسفند روز زن است. شرکت سونی در همین روز از انتشار بازی Super Seducer برای پلی‌استیشن 4 جلوگیری کرد. این بازی که قرار است “واقع‌گرایانه‌ترین شبیه‌ساز مخ‌زنی در جهان” باشد را سونی در فروشگاه دیجیتال خود عرضه نخواهد کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

این بازی که امروز برای رایانه‌های شخصی در استیم عرضه شده است، بازی‌کننده را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که با استفاده از ترفندهای موجود زنان را اغوا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کند. سازنده‌ی این بازی «ریچارد لا روینا» خود را متخصص این امر می‌داند و در بازی به بازی‌کنندگان آموزش می‌دهد در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف چگونه با زنان صحبت کنند.

سونی دلیل جلوگیری از انتشار این بازی در فروشگاه خود را صراحتا اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد حساسیتی که این بازی ممکن است برای برخی زنان برانگیزد دلیل اصلی سونی برای جلوگیری از انتشار آن باشد.

عرضه‌ی بازی در روز جهانی زنان و اعلام سونی برای جلوگیری از انتشار آن برای پلی‌استیشن 4 در همین روز می‌تواند یک ترفند تبلیغاتی موثر برای سونی قلمداد شود.

سازنده‌ی این بازی در گفتگویی با سایت مادربرد در این رابطه گفته:

نظر من این است که در این مورد نظری ندارم!

بازی Super Seducer امروز با قیمت 10 دلار در استیم عرضه شده است. به علاوه این بازی دو بسته‌ی الحاقی هم دارد که هر کدام چهار دلار قیمت دارند. اگرچه هنوز تعداد بررسی‌های این بازی به حد کافی نرسیده است اما از 53 نظری که در استیم ثبت شده اکثرا اعلام رضایت کرده‌اند. با این حال برخی از کاربران به شدت از بازی انتقاد کرده و آن را بدترین بازی خوانده‌اند.

سازنده‌ی این بازی پیش‌تر در یک مصاحبه با مجله‌ی پلی‌استیشن‌لایف‌استایل از بازی خود دفاع کرده بود و آن را یک بازی با فکر خوانده بود. وی همچنین در مورد زنان اظهار داشت:

ما خیلی مراقب بودیم که اطمینان حاصل کنیم زنان در این بازی قدرتمند نشان داده می‌شوند.

این بازی به طور کامل با استفاده از ویدئوهای از پیش ضبط شده (FMV)‌ ساخته شده است و گیم‌پلی خاصی ندارد.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.