Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شخصیت گرالت از بازی The Witcher به عنوان مهمان در یک بازی دیگر حضور پیدا خواهد کرد

0

به نظر می‌رسد که قرار است قهرمان بازی The Witcher یعنی گرالت،  به عنوان مهمان در یکی از بازی‌هایی که امسال منتشر خواهند شد حضور پیدا کند.

مارک موموت، از مسئولین CD Projekt RED در حساب توییتر شخصی خود تصویر متحرکی را منتشر کرد که از این حضور به صورت یک مهمان خبر می‌داد. از آن‌جایی که این بازی یکی از عناوینی است که قرار است امسال منتشر شوند، به نظر می‌رسد که گرالت در بازی Soulcalibur 6 حضور پیدا کند.

بندای نامکو گفته است که در این بازی یک شخصیت مهمان حضور خواهد داشت که با توجه به گذشته‌ی این بازی‌ها آن‌چنان هم دور از انتظار نیست. همچنین این شرکت بازی The Withcher 3: Wild Hunt را نیز در اروپا منتشر کرده است و به همین خاطر ارتباط خاصی میان این شرکت و CD Projekt RED وجود دارد.

از میان مهمان‌هایی که پیش‌تر در بازی‌های Soulcalibur حضور پیدا کرده بوده‌اند می‌توان به کراتوس در بازی Soulcalibur: Broken Destiny، اتزیو آدیتوره از بازی Assassin’s Creed 2 در Soulcalibur 5 و دارث ویدر، یودا و اپرنتیس از بازی The Force Unleashed در Soulcalibur 4 اشاره کرد.

از دیگر شخصیت‌هایی که به صورت مهمان در بازی‌های Soulcalibur حضور پیدا کرده‌اند می‌توان به «لینک» از بازی The Legend of Zelda و هیهاچی میشیما از بازی Tekken نیز اشاره کرد.

بازی Soulcalibur 6 قرار است تا امسال برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. هنوز تاریخ رسمی انتشار این بازی اعلام نشده است. همچنین جالب است بدانید که نتفلیکس قرار است سریال ویچر را بسازد. برای مشاهده‌ی تن کامل این خبر، به لینک مربوطه مراجعه کنید.

نتفلیکس در حال ساخت و تولید یک سریال انگلیسی براساس حماسه سری ویچر است. نویسنده لهستانی این سری جذاب ساپکوفسکی است که توانسته طرفداران بسیاری از سرار جهان را مجذوب هنر خود کند. تمامی 8 داستان و رمان ساپکوفسکی با محوریت ویچرها نوشته شده است، افرادی که با رشد و پرورش استعدادهای فرابشری خود از همان سنین جوانی برای مبارزه با هیولاها تعلیم داده می‌شوند.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.