Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پوسترهای Ready Player One با الهام از پوستر فیلم‌های محبوب

0

پایان همین ماه (میلادی) فیلم Ready Player One در سینماهای دنیا اکران خواهد شد و بالاخره فیلم مورد انتظار آقای اسپیلبرگ به روی پرده می‌رود. قبل از این اتفاق اما تیم تبلیغاتی این فیلم که از رمانی با همین نام پر از ارجاعات به فرهنگ عامه و محصولات فرهنگی عامه پسند از جمله فیلم‌ها و بازی‌های مختلف ساخته شده است، حالا با الهام از پوسترهای همین فیلم‌ها برنامه‌ی تبلیغاتی تازه‌ای ترتیب داده است. پوسترهای Ready Player One از نظر برخی کاربران چنگی به دل نمی‌زنند، اما اول باید آن‌ها را ببینید:

در میان این پوسترها طرح‌های اقتباسی از فیلم‌هایی مثل ماتریکس، بازگشت به آینده، هزارتو، رامبو و… به چشم می‌خورد. این پوسترها در خیابان‌های لس‌آنجلس در بلوار سانتا مونیکا نصب شده‌اند. فیلم Ready Player One به مانند رمانش از ارجاعات زیادی برخوردار است. در تریلری که ماه قبل از این فیلم منتشر شد، برخی از این ارجاعات به چشم می‌خورند. برخی از طرفداران پوسترهای Ready Player One را تغییر داده‌اند و از آن‌ها شوخی ساخته‌اند:

برخی از این طرح‌ها انصافا شوخی‌های جالبی دارند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.