Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4 اعلام شد

پس از گمانه‌زنی‌های فراوانی که درباره‌ی بازی سال 2018 مجموعه‌ی ندای وظیفه یک Black Ops خواهد بود یا نه، بالاخره اکتیویژن به صورت رسمی این خبر را تائید کرد. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دست ساخت است و قرار است امسال به بازار عرضه شود. به نظر می‌رسد که زمان انتشار این بازی زودتر از چیزی باشد که به آن عادت داریم.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار است تا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی متشر شود. برخی امیدوار بودند که این اتفاق بیافتد اما هنوز خبری مبنی بر انتشار این بازی برای نینتندو سوییچ اعلام نشده است. تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4 12 اکتبر یعنی  20 مهرماه سال 1397 خواهد بود. این تاریخ با توجه به زمان معمول انتشار بازی‌های ندای وظیفه (اوایل نوامبر) حدود یک ماه جلو‌تر است. همان‌طور که پیش‌تر تائید شده بود، این بازی قرار است تا توسط Trevarch توسعه‌ داده شود. این استودیو مسئولیت ساخت تمامی بازی‌های مجموعه‌ی Black Ops را بر عهده داشته است.

متاسفانه اکتیویژن به‌جز این اطلاعات کلی، نکته ی دیگری را در رابطه با این بازی منتشر نکرده است. به این حال در تاریخ 17 می، یک رویداد ویژه برگزار خواهد شد که اکتیویژن در جریان آن به صورت عمومی از این بازی رونمایی خواهد کرد. مشخص نیست که تا این زمان اطلاعات رسمی بیشتری به دستمان خواهد رسید یا خیر. به نظر می‌رسد که احتمال داشته باشد نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی از بتل‌‌‌نت بلیزارد استفاده کند.

پیش‌تر گزارش شده بود که بازی سال 2018 ندای وظیفه، Black Ops خواهد بود. اکتیویژن هر سه سال استودیوی سازنده‌ی ندای وظیفه را تغییر می دهد و با توجه به میزان محبوبیت مجموعه ی Black Ops و این که سه سال از انتشار آخرین عنوان آن می‌گذرد، منطقی بود که امسال، سال انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4 باشد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.