Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هرآنچه که راجع به فیلم Avengers: Infinity War می‌دانیم

0

تا زمان اکران فیلم Avengers: Infinity War کمتر از دو ماه زمان باق مانده است و حالا بیش‌تر از همیشه درباره ی این فیلم اطلاعات در اختیار داریم. توجه داشته باشید که این مطلب حاوی نکاتی خواهد بود که بخش‌هایی نه‌چندان جدی از داستان را لو خواهند داد.

اینترتینمنت ویکلی در آخرین شماره‌ی خود درباره‌ی فیلم Avengers: Infinity War، پانزده کاور مختلف را از این فیلم به نمایش گذاشته بود و در گزارش سه‌صفحه‌ای خود، جزئیات بسیار زیادی درباره ی این فیلم را در اختیار خوانندگان قرار داده بود. در این نسخه از مجله حتی تلاش شده بود که در توضیحات عکس‌ها نیز به صورت کوتاه جزئیات بیشتری گنجانده شود.

در این مطلب به صورت خلاصه به تمامی نکات مهم موجود در این شماره پرداخته‌ایم و یک‌جا به در اختیار شما قرار خواهیم داد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

بهترین شخصیت فیلم Black Panther یک نقش اساسی در فیلم Avengers: Infinity War خواهد داشت

شخصیت «شوری» یعنی خواهر جوان‌تر تچالا و نابغه‌ی تکنولوژی واکاندا یکی از نقش‌های مهم در Infinity War را ایفا خواهد کرد. می‌دانیم که واکاندا در این فیلم از اهمیت بالایی برخوردار است. در این شماره از محله گفته شده است که هنگامی که این کشور آغوش خود را به روی دنیا باز می کند، باید یاد بگیرد که خودش را آماده کند؛ علی‌الخصوص که تانوس در شرف حمله است. مدتی است این احتمال را می‌دادیم که واکاندا محل قرارگیری ششمین و آخرین سنگ اینفینیتی باشد. این موضوع باعث می‌شود که واکاندا به هدف اصلی جدید تانوس تبدیل شود. این‌ که شوری بتواند بفهمد چگونه باید ویبرانیوم‌ را استخراج کند و از کشورش دفاع کند، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

 

از ثور و محافظین چه خبر؟

در تریلر‌هایی که برای فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده بودند (تریلر اولتریلر دوم) نشان داده شده بود که ثور و محافظین کهکشان با یک‌دیگر همراه می‌شوند. اما همه چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست.

در مطلب منتشر شده توسط اینترتینمنت ویکلی این‌طور آمده است:

محافظین از هم می‌پاشن و گامورا راه خود را در پیش خواهد گرفت. ثور نیز به همراه گروت وجوان و راکت راکون به سراغ ماجراجویی دیگری می‌روند. در نهایت همه‌‌چیز در Infinity War به یک‌ جا منتهی می‌شود.

 

در یکی از تصاویری که در وب‌سایت این مجله به نمایش درآمده بود نشان داده می‌شد که راکت و ثور با یک‌دیگر در اتاق خلبان گپ می‌زنند. از آن‌جایی که در تریلر‌های پیشین دیده بودیم که راکت در حال دویدن با کاپیتان آمریکاست، می‌دانیم که هر دوی این قهرمان‌ها سر از واکاندا درخواهند آورد.

به نظر می‌رسد هنگامی که ثور و راکت در حال محافظت از واکاندا در برابر ارتشی که تانوس برای گرفتن سنگ اینفینیتی فرستاده است هستند، گامورا برای مقابله با تانوس راهی شده است.

 

از دیگر اعضای اونجرز چه‌ خبر؟

تا این‌ جا می‌دانیم که بخش اعظم اونجر‌ها و دوستانشان سر از واکاندا درخواهد آورد، اما بقیه کجا هستند؟

مرد عنکبوتی، دکتر استرنج، آیرون من، و هالک همگی با هم در نقاط دیگری از دنیا حضور دارند. مهم‌ترین چیز‌هایی که تا کنون دیده‌ایم مربوط به لباس‌های جدید آن‌‌هاست.

مر عنکبوتی لباس جدیدی را به تن دارد که تونی استارک در آخر فیلم Spider-Man: Homecoming به او داده بود و آیرون من نیز لباس Bleeding Edge (برای مطالعه‌ی بیشتر درباره‌ی لباس جدید آیرون من به این مطلب مراجعه کنید) را به تن دارد.

گرگ سفید کیست؟

«سرباز زمستان» نام جدیدی را اختیار می‌کند و برای هماهنگی با این اسم، زره جدیدی را نیز دریافت خواهد کرد.

این قاتل که نقش او را سباستین استن ایفا می‌کند، از این پس با نام گرگ سفید شناخته می‌شود. هویت جدید سرباز زمستان در آخرین صحنه‌ی فیلم Black Panther و پس از تیتراژ نهایی آن نشان داده شده بود. در این صحنه تعدادی بچه در خانه‌ی محل بازپروری او می‌دویدند و درباره‌ی «گرگ سفید» فریاد می‌زدند.

در نسخه‌ی کمیک مارول از داستان بلک پنتر، تچالا یک براد ناتنی بزرگ‌تر به اسم هانتر دارد. او یتیمی است که پیش از متولد شدن تچالا، پدر و مادر خود را طی سقوط هواپیما در واکاندا از دست داده است. با این که هانتر یک بیگانه (و سفیدپوست) بوده است، تچاکا (پدر تچالا) او را به فرزندخواندگی پذیرفته و بزرگ کرده است. زمانی که هانتر بزرگ شد، با وجود این که تعلقی به این کشور نداشت، تبدیل به یکی از فداییان واکاندا گردید. به همین خاطر تچاکا او را به عنوان رهبر «هاتوت زراز» یا همان سگ‌های جنگی منصوب کرد. این گروه درواقع پلیس مخفی و نیرو‌های ویژه‌ی واکاندا هستند. او در مقام رهبر این گروه به اسم گرگ سفید شناخته شد. ناکیا در فیلم بلک‌ پنتر یکی از اعضای این گروه بود.

بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی گرگ سفید، مانند ارتباطات خانوادگی او با تچالا، به راحتی به باکی منتقل نشده‌اند؛ اما این که باک از توانایی‌های خود در زمینه‌ی هنرهای رزمی به عنوان یک جاسوس واکاندایی استفاده کند، احتمال بسیار جذابی است. باکی در بسیاری از کشور‌ها به عنوان یک مجرم جنگی شناخته می‌شود.

 

تقریبا مشخص است که چه اتفاقی برای لوکی افتاده است

فهمیدن این که پس از پایان فیلم Thor: Ragnarok چه اتفاقی برای لوکی افتاده است، راحت‌تر و راحت‌تر شده است. با این حال توضیحات اینترتینمنت ویکلی برخی نکات را که دراین‌باره حدس می‌زدیم تائید کرده است.

در این شماره از مجله این‌طور آمده است:

قبل از پایان فیلم Thor: Ragnarok، لوکی توانست که سنگ فضایی آبی‌رنگ را در آزگارد مخفی کند. این سنگ همان چیزی بود که تانوس در اولین فیلم اونجرز لوکی را مامور کرده بود تا به او بازگرداند. او نه‌تنها در این زمینه شکست خورد، بلکه عصایی را که دارای سنگ زردرنگ بود را نیز است دست داد. این سنگ باعث زنگی بخشیدن به شخصیت ویژن شده بود. می‌دانیم که تانوس در اوایل فیلم Infinity War سنگ فضایی آبی‌رنگ را به دست خواهد آورد، به همین خاطر به نظر می رسد که لوکی کار خود را کرده باشد.

در یکی از صحنه‌هایی که پس از تیتراژ نهایی فیلم Thor: Ragnarok به نمایش درآمده بود به نظر می رسید که لوکی و ثور به کشتی تانوس برخورد می‌کنند. همچنین صحنه‌ای در یکی از تریلر‌های فیلم Infinity War نیر وجود داشت که نشان می‌داد لوکی با ترس سنگ اینفینیتی تزراکت را به تانوس تقدیم می کند. احتمال این که تانوس لوکی را وادار به تسلیم کردن این سنگ کرده باشد بسیار بالاست و این یکی از کارهایی است که درگیری روی زمین را آغاز می‌کند.

اگر لوکی دین خود را ادا کرده باشد، باید شرایطش مطلوب باشد. اما مارول قرار است که شروع به کشتن ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی کند. ممکن است لوکی یکی از اولین کسانی باشد که بمیرد.

به نظر می‌رسد که می‌توان از همین حالا هم داستان کلی فیلم را فهمید. بزرگترین غافل‌گیری‌هایی که در این فیلم وجود خواهند داشت، مرگ‌های آن خواهند بود که انتظار داریم تعداد زیادی از شخصیت‌ها کشته شوند. برای بررسی نکاتی که با توجه به اسباب‌بازی جدید هالک از فیلم Infinity War حدس زده‌ می‌شوند به این لینک مراجعه کنید.

تاریخ اکران این فیلم و تازگی تغییر کرده است و فیلم Avengers: Infinity War قرار است تا در تاریخ بیست و هفتم آوریل یعنی 27 اردیبهشت سال 1397 روی پرده‌ی سینما‌ها برود.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.