Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کپکام دانته را به Monster Hunter می‌آورد

0

بدون شک مهم‌ترین جمله‌ی این خبر این‌ خواهد بود: کپکام دانته را به Monster Hunter می‌آورد. به همین خاطر احتمالا احتیاجی به خواندن ادامه‌ی خبر ندارید چون اطلاعات زیادی منتشر نشده است. همراه با این خبر البته یک ویدئو از حضور «دانته» شخصیت اصلی بازی محبوب Devil May Cyr در Monster Hunter می‌بینیم و متوجه می‌شویم که چطور کپکام دانته را به Monster Hunter آورده:

 

کپکام این همکاری را برای یکی از رویدادهای Monster Hunter World در نظر گرفته و با این‌که هنوز اطلاعات درستی از این موضوع منتشر نکرده اس، می‌دانیم که بازی‌کنندگان به طور مثال می‌توانند از شمشیر دانته و دیگر سلاح‌های او استفاده کنند.

در بازی Monster Hunter World این نوع از سلاح‌ها در دسته‌ی Charge Blade قرار می‌گیرند که معمولا از یک اسلحه‌ی کوتاه برد سنگین و یک سپر دفاعی تشکیل می‌شوند. با اسلحه‌های دانته اما سپر در اختیار بازیکن قرار نمی‌گیرد با این‌که قدرت دفاع کردن به او داده شده است.

همچنین به جای این‌که شمشیر به تبری قدرتمند تبدیل شود (در اثر کمبو) در این حالت Force Edge به Alastor تبدیل می‌شود.

کپکام گفته منتظر اطلاعات بیشتر در این باره باشیم و این‌که چه زمانی عرضه می‌شود. و با این‌که اطلاعیه‌ی حاضر کپکام حرفی در مورد اسلحه‌ی کمری دانته یا همان rockin’ duds را می‌شود در تریلر دید.

این محتوا در انحصار پلتفرم خاصی نخواهد بود و برای همه‌ی بازی‌کنندگان Monster Hunter World در هر پلتفرمی قابل بازی می‌شود در صورتی که Event Quest مذکور را با موفقیت به پایان برسانند.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.