Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر جدید Avengers: Infinity War قهرمانان و ضدقهرمانان فیلم را نشان می‌دهند

0

اگرچه بعد از تریلر Super Bowl فیلم اونجرز جدید خبری از ویدئوی جدید از این فیلم مورد انتظار نبوده است، انتشار اطلاعات جدید به روش قطره‌چکانی همچنان طرفداران را در انتظار نگه داشته است. در کنار مشخص شدن زمان فیلم و مشخص شدن مکان دقیق چند تا از Infinity Stone ها حالا تصاویر جدید Avengers: Infinity War قهرمانان و ضد قهرمانان این فیلم را نشان می‌دهد. این‌جا در گیم‌نیوز می‌توانید همه‌ی آن‌چه در مورد Avengers: Infinity War می‌دانیم را یکجا بخوانید.

در گالری زیر 9 عکس تازه منتشر شده از این فیلم را می‌بینید که می‌تواند به درک بهتر طرفداران از آن کمک کنند. این‌که وقتی ابرقهرمان‌ها از دنیاهای مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند و تیم تشکیل می‌دهند چه شکلی است را می‌توانید در این تصاویر کاملا به وضوح ببینید.

یکی از نکاتی که از این تصاویر دریافت می‌شود برای مثال این است که «رودی» بعد از تصادفی که در فیلم Captain America: Civil War داشت برای استفاده درست از پاهای خود دچار مشکل است. در یکی از این تصاویر او را در کنار کاپیتان امریکا و بیوه‌ی سیاه می‌بینید که از ابزار کمکی مکانیکی به عنوان پا بهره می‌برد.

تصاویر دیگری Thanos (جاش برولین) و «لوکی» (تام هیدلستون) را نشان می‌دهند که هر دو از ابر شرور های این فیلم هستند و به نوعی ضدقهرمان‌اند.

یکی دیگر از تصاویر احتمال اضافه شدن شخصیت‌هایی از فیلم موفق Black Panther به اونجرز را مطرح می‌کند. اگرچه با توجه به تریلرهای به نمایش درآمده از فیلم می‌دانیم که داستان در «واکاندا» اتفاق می‌افتد و حالا در کنار این موضوع حضور Shuri خواهر T’Challa حس می‌شود. کنار هم قرار گرفتن این احتمالات می‌تواند منجر به یک اتفاق دل‌پذیر در این فیلم شود.

تصاویر جدید Avengers: Infinity War اگرچه اطلاعات زیادی به دست نمی‌دهند اما کار انتظار کشیدن برای طرفداران کمیک‌ها و فیلم اونجرز را سخت می‌کند. مارولی‌ها فعلا باید در انتظار این فیلم به سر ببرند و منتظر اطلاعات بیشتر، عکس‌ها و تریلرهای جدید احتمالی از این فیلم در ماه‌های آتی بمانند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.