Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نیکلاس کیج در نقش سوپرمن ظاهر می‌شود

0

نیکلاس کیج (Nicolas Cage) قرار بود در فیلم سوپرمن که «تیم برتون» می‌خواست در دهه‌ی 90 بسازد در نقش این ابرقهرمان بازی کند اما این فیلم هیچ وقت ساخته نشد و به همین خاطر این بازیگر کارکشته را هیچ وقت در این نقش ندیدیم. اما نیکلاس کیج در نقش سوپرمن ظاهر می‌شود اما این بار قرار نیست او را در این نقش ببینیم، بلکه فقط صدای او را خواهیم شنید. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

شرکت انیمیشن سازی برادران وارنر اعلام کرده است که «کیج» در فیلم انیمیشنی Teen Titans Go! به جای شخصیت سوپرمن صداپیشگی خواهد کرد. Halsey خواننده در این فیلم صدای خود را به نقش واندر وومن می‌بخشد و Lil Yachty رپر هم در نقش گرین لنترن به صداپیشگی خواهد پرداخت.

کیج یک طرفدار پر و پا قرص سوپرمن است. او حتا پسر خود را هم Kal-El نامگذاری کرده است که نام حقیقی سوپرمن است. کیج زمانی صاحب یکی از نسخه‌های کمیک سوپرمن متعلق به سال 1938 بود که بعدا به ارزش 2 میلیون دلار آن را فروخت.

«سم رجیستر» تهیه‌کننده‌ی اجرایی این فیلم به یو‌اس‌ای‌تودی گفته است:

سازندگان مسئولیت بزرگی برای پیدا کردن صدای مناسب برای هر کدام از شخصیت‌ها بر دوش خود حس می‌کردند که نه تنها مناسب نقش باشد بلکه بتواند صدای جذابی به انیمیشن اضافه کند.

اطلاعی از نحوه‌ی ایفای این نقش توسط کیج نداریم و هنوز تریلر یا کلیپی منتشر نشده است اما می‌دانیم که او در این نقش موفق عمل خواهد کرد.

سوپرمن، واندر وومن و گرین لنترن شخصیت‌های فرعی حاضر در این انیمیشن محسوب می‌شوند. در این انیمیشن قهرمانان به سمت هالیوود راه می‌افتند و به دنبال پیدا کردن یک کارگردان هستند تا بتواند آن‌ها را به معروفیت برساند!

انیمیشن Teen Titans Go ماه جولای روی پرده خواهد رفت. نیکلاس کیج بازیگر «گنجینه ملی» و فیلم‌های دیگر به خاطر بازی در فیلم Leaving Las Vegas در سال 1996 موفق به کسب جایزه‌ی اسکار شده است.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.