Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خیز مایکروسافت برای «بزرگترین نمایش تاریخ» در E3 2018 – تاریخ کنفرانس مایکروسافت مشخص شد

0

مایکروسافت رسما از برنامه‌های خود برای E3 2018 رونمایی کرد. بر خلاف حضور هر ساله‌ی مایکروسافت در غرفه‌های محل برگزاری همایش در لس آنجلس، این شرکت اعلام کرده است که امسال همه‌ی برنامه‌های خود را به سالن نمایش مایکروسافت در این شهر انتقال می‌دهد و برای برگزاری بزرگترین نمایش تاریخ E3 در E3 2018 خیز برمی‌دارد. همچنین تاریخ کنفرانس مایکروسافت نیز مشخص شده است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

اولین رویداد در سالن نمایش مایکروسافت، کنفرانس بزرگ خبری این شرکت خواهد بود که قرار است در روز 20 خرداد (11 و 30 دقیقه شب) برگزار شود.

پس از آن مایکروسافت قرار است رویدادهایی را تحت عنوان FanFest برگزار کند که در آن حاضرین می‌توانند دموی بازی‌ها را امتحان کنند. شرکت‌کنندگان E3 پیش‌رو، شانس رویارویی نزدیک با بازی‌های ایکس‌باکس را خواهند داشت. مایکروسافت در مورد انتخاب سالن نمایش مایکروسافت برای این کار توضیح داده است:

تئاتر مایکروسافت نه تنها به ما این امکان را می‌دهد که کنفرانس E3‌مان را در مرکز برنامه‌های خود قرار دهد، بلکه گنجایش بالای این سالن به ما این امکان را می‌دهد که در کنفرانس E3 2018 از تعداد بیشتری از همکاران و طرفداران خود نسبت به گذشته میزبانی کنیم.

اطلاعیه‌ی مایکروسافت نشان می‌دهد که این تصمیم با هماهنگی برگزارکننده‌ی E3 صورت گرفته است تا جلوی هر گونه شائبه در مورد کناره‌گیری از E3 به وجود نیاید.

مایکروسافت با این تصمیم قصد تجمیع همه‌ی برنامه‌های خود در یک مکان مشخص و همچنین مطلع کردن طرفداران از برنامه‌های سال 2018 با یک روش جدید را داشته است.

در حال حاضر حدس‌های زیادی نمی‌شود در مورد برنامه‌ی مایکروسافت در E3 2018 زد. بر خلاف سال گذشته که می‌دانستیم شاهد رونمایی از ایکس‌باکس وان ایکس خواهیم بود، امسال همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فیل اسپنسر در ماه ژانویه گفته بود که امسال شاهد تغییرات مثبتی در برنامه‌های مایکروسافت و ایکس‌باکس خواهیم بود.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.