Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید:‌ گرالت به شخصیت‌های قابل بازی SoulCalibur 6 اضافه می‌شود

«گرالت از ریویا» (Geralt of Rivia) در بازی SoulCalibur 6 قابل بازی خواهد بود. همکاری نامکو بندای و سی‌دی‌پراجکت‌رد سازندگان بازی‌های ویچر و سول‌کالیبر این امکان را فراهم کرده است که شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های ویچر (The Witcher) به عنوان یکی از مبارزان بازی سول‌کالیبر 6 قابل بازی باشد.

همچنین یک استیج مبارزه بر اساس بازی ویچر با عنوان Kaer Morhen در بازی سول‌کالیبر 6 ساخته شده است.

با توجه به اطلاعیه‌ی سازندگان، گرالت در این بازی مشخصه‌های مبارزه‌ی منحصر به فرد خود را از بازی نقش آفرینی ویچر به بازی فایتینگ آورده است. او علاوه بر این‌که قادر خواهد بود ترکیبی از حرکات و ضربات با شمشیر را اجرا کند، امکان استفاده از معجون‌های قدرت‌بخش خود را در این بازی خواهد داشت و می‌تواند با جادو نیز دشمنان را متضرر سازد.

در این بازی صداپیشه‌ی انگلیسی زبان گرالت نیز در نقش او صحبت کرده است و می‌شود مطمئن بود که با خود خود گرالت طرف هستیم. قطعه‌ی موسیقی نمادین این بازی Hunt or be Hunted نیز در بازی شنیده خواهد شد.

بازی SoulCalibur 6 در ادامه‌ی بازی‌های موفق و محبوب این مجموعه‌ی مبارزه‌ای امسال در حالی معرفی شد که چیزی جز لیست ناقصی از شخصیت‌های قابل بازی آن و پلتفرم‌های انتشار نمی‌دانیم. با اضافه شدن گرالت به شخصیت‌های قابل بازی SoulCalibur 6 می‌شود انتظار اضافه شدن دیگر شخصیت‌ها به آن را هم داشت.

این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایاینه‌های شخصی عرضه می‌شود و با این‌که به طور قطع در سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی این عنوان به بازار هستیم، تاریخ دقیق انتشار آن هنوز مشخص نیست.

 

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.