Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Shadow Of The Tomb Raider برای پی سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان تایید شد

0

بعد از چند بار شایعه شدن و درز اطلاعات از بازی، روز گذشته رسما اعلام شد که امروز اسکوئر انیکس رسما از بازی جدید مجموعه‌ی دوست‌داشتنی و پرطرفدار Tomb Raider رونمایی خواهد کرد. امروز نیز بنا به گفته‌ی قبلی، از این بازی که با عنوان Shadow Of The Tomb Raider از آن یاد خواهد شد رونمایی شد. از این بازی یک تیزر معرفی منتشر شده است که در ادامه تماشا می‌کنید:

 

بازی Shadow Of The Tomb Raider قرار است برای سه پتلفرم پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به طور همزمان عرضه شود. این در حالی است که قسمت قبلی این بازی در انحصار زمانی پلتفرم‌های مایکروسافت بود و با تاخیر برای پلی استیشن 4 عرضه شد.

اسکوئر در مورد این بازی می‌گوید “لحظه‌ی معرف تبدیل شدن لارا کرافت به مقبره نورد” است. به جز این اطلاعات زیادی از بازی در دست نیست. رونمایی کامل از این بازی به 7 اردیبهشت ماه 97 موکول شده است. تا آن موقع طرفداران می‌توانند با همین تیزر تریلر منتشر شده کار خود را انجام دهند!

جدیدترین عنوانی که زیر پرچم مجموعه‌ی Tomb Raider منتشر شده فیلمی با همین نام و با بازی بازیگر برنده‌ی اسکار آلیشیا ویکاندر است که در این‌جا می‌توانید نظر منتقدین در مورد آن فیلم را بخوانید.

منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از Shadow Of The Tomb Raider خواهیم ماند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.