Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان «میلیونر زاغه نشین» کار بر روی فیلم جیمز باند بعدی را تایید کرد

0

پیش از این در مورد کارگردان فیلم بعدی جیمز باند یا همان «باند 25» گمانه‌زنی‌های بسیاری شده بود. بعد از این‌که کریستوفر نولان حضورش در مقام کارگردان این فیلم را رد کرد، نویسنده‌ی همکار «دنی بویل» در گفتگویی تلویحا موضوع کار بر روی فیلم جیمز باند بعدی را تایید کرد. حالا خود آقای دنی بویل، کارگردان فیلم‌های مهمی چون Trainspotting و میلیونر زاغه نشین تایید کرده است که احتمال این‌که جیمز باند 25 را او بسازد وجود دارد.

اگرچه صحبت‌های «جان هادج» تقریبا مشخص می‌کرد که برنامه‌ی آن‌ها برای فیلم جیمز باند بعدی قطعی است، بویل چیزی نگفته بود. اما روز گذشته در گفتگویی با مترو‌‌یو‌اس او تایید کرد که با همکاری جان هادج نویسنده‌ی معمول فیلم‌هایش بر روی فیلمنامه‌ی باند بعدی کار می‌کنند. خبری که این‌گونه ادامه یافت:

ما در حال حاضر مشغول کار بر روی این فیلمنامه هستیم. و همه چیز واقعا به آن بستگی دارد. من حالا مشغول کار بر روی فیلمنامه Richard Curtis هستم و امیدواریم که تا شش یا هفت هفته‌ی دیگر فیلمبرداری آن را آغاز کنیم. بعد نوبت جیمزباند می‌رسد که تا پایان سال تمام شود. اما حالا داریم روی هر دو فیلمنامه کار می‌کنیم.

دنی بویل کارگردان که سال گذشته دنباله‌ی فیلم شاخص خود یعنی Trainspotting را هم ساخت اضافه کرد:

جان هادج، فیلمنامه‌نویس و من این ایده را داریم و جان در همین لحظه دارد می‌نویسد. همه چیز بسته به این است که [فیلمنامه] چطور از آب در بیاید. احمقانه است اگر من این فرصت را از دست بدهم.

در حالی که این به منزله‌ی تایید این‌که دنی بویل فیلم جیمز باند بعدی را می‌سازد نیست، احتمال حضور او در مقام کارگردان را تشدید می‌کند. ماه گذشته ددلاین گزارش داده بود که دو فیلمنامه در مرحله‌ی نگارش برای این فیلم هستند که یکی را جان هادج می‌نویسد و فیلمنامه‌ی دیگر را نویسندگان سنتی جیمز باند یعنی «نیل پرویس» و «رابرت وید». هادج قبلا توضیح داده بود که در صورت موافقت با فیلمنامه‌ی او، بویل می‌تواند کارگردان جیمزباند بعدی باشد.

دنیل کریگ قبلا تایید کرده بود که این بار هم در نقش جیمزباند ظاهر می‌شود. باند 25 در نوامبر 2019 روی پرده خواهد رفت.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.