Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با پنج میلیونی شدن نسخه ایکس باکس PUBG بسته الحاقی رایگان برای آن منتشر می‌شود

0

اگرچه این روزها فورتنایت بیشتر توجهات را در ژانر بتل‌رویال به خود جلب کرده است، نباید بازی PUBG را از یاد برد. این بازی همچنان پرقدرت به کار خود ادامه می‌دهد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در پلتفرم ایکس باکس وان هم در جذب مخاطب موفق بوده است. امروز مایکروسافت اعلام کرد که این بازی به 5 میلیون بازی‌کننده رسیده است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

این بازی که در ماه دسامبر سال میلادی گذشته برای ایکس‌باکس وان منتشر شد، در همان 48 ساعت اول توانست یک میلیون بازی‌کننده را جذب کند. این آمار تا پایان سال به 3 میلیون نفر افزایش یافت و تا پایان ماه ژانویه به 4 میلیون رسید. حالا در اواسط ماه مارس یک میلیون بازی‌کننده به این آمار اضافه شده است.

مشخص نیست آیا این بازی همین تعداد فروخته است یا نه، اما واضح است که موفقیت عظیمی در کنسول‌ها کسب کرده است.

حالا برای بزرگداشت دستیابی به این آمار، سازنده‌ی بازی PUBG برای بازی‌کنندگانی که آن را خریده‌اند یک آیتم اضافه‌ی رایگان در نظر گرفته است. ژاکت PUBG5 که در تصویر زیر می‌بینید برای همه‌ی بازی‌کنندگانی که تا کنون در بازی ثبت‌نام کرده و کارکتر ساخته‌اند در دسترس قرار می‌گیرد.

PUBG Corp سازنده‌ی عنوان تحسین شده‌ی Player Unknown’s Battlegrounds همچنین یک اینفوگرافیک از مهم‌ترین آمار این بازی منتشر کرده است. تقریبا پنج میلیون نفر شام مرغ را برنده شده‌اند. میانگین زمان برای بردن هم 34 دقیقه بوده است. 4.6 میلیون بانداژ در بازی استفاده شده است. به علاوه نزدیک به 41 میلیون نفر موفق به فرار از طوفان نشده‌اند و این‌طور شده که مردند.

اگرچه بازی Fortnite را می‌توان پایان‌بخش حکمرانی مطلب PUBG به ژانر دانست هنوز هم این بازی پرطرفدارتر است. این بازی در حال حاضر در استیم بیش از 2.5 میلیون بازی‌کننده‌ی همزمان دارد که با اختلاف فاحشی از بازی دوم که کانتر استرایک (CS: Go) است جلوتر است. کانتر 540 هزار بازی‌کننده بیشتر ندارد.

در حال حاضر بازی PUBG فقط برای کنسول مایکروسافت عرضه شده است. قرارداد انحصار زمانی این بازی مانع انتشار آن برای پلی استیشن 4 شده است. کاربران پلی استیشن 4 فعلا می‌توانند فورتنایت بازی کنند.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.