Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه The Crew 2 مشخص شد – بتای بازی در راه پی‌سی و کنسول‌ها

0

یوبی‌سافت تاریخ عرضه‌ The Crew 2 را مشخص کرد. همچنین نسخه‌های متفاوت این بازی رانندگی و تاریخ انتشار نسخه‌ی آزمایشی (بتا) این بازی برای پلتفرم‌های مختلف نیز معرفی شد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در بازی The Crew 2 که از عناوین اوپن-ورلد رانندگی است شما می‌توانید علاوه بر ماشین‌ها، موتورسیکلت‌ها، هواپیماها و قایق‌ها را برای رانندگی و شرکت در چهار کلاس مسابقه‌ی متفاوت انتخاب کنید. چالش‌های پیشنهاد شده در بازی شامل «مسابقه خیابانی»، «آف‌رود»، «مسابقه حرفه‌ای» و «فری‌استایل» است.

در کنار تاریخ عرضه The Crew 2 سه نسخه با ویژگی‌های متفاوت از این بازی معرفی شده است. نسخه‌های دولوکس، طلایی و موتور ادیشن در کنار اطلاعات سیزن پس بازی برای خریداران و پیش‌خریدکنندگان این عنوان محتوای ویژه‌ای دارند. همه‌ی کسانی که هر کدام از نسخه‌های بازی، از جمله نسخه‌ی معمولی را پیش‌خرید کنند، جایزه‌ای تحت عنوان Legendary Motors Pack دریافت می‌کنند که اتومبیل Mercedes-AMG C 63 Touring Car مدل 2016 و موتورسیکلت Harley-Davidson Iron 883 مدل 2017 را به بازی آن‌ها اضافه خواهد کرد.

کسانی که یکی از سخ نسخه‌ی دولوکس، طلایی و موتور ادیشن را پیش‌خرید کنند Mortorsports Delux Pack را جایزه می‌گیرند که اتومبیل Ford F-150 Raptor Race Truck مدل 2017 و Abarth 50 Monster Truck Edition مدل 2008 را به همراه هواپیمای Pilatus PC-21 Air Race Edition مدل 2002 را به بازی آن‌ها اضافه خواهد کرد.

نسخه‌ی طلایی این بازی شامل آیتم‌های زیر است:

  • SteelBook
  • Season Pass
  • The Crew 2 Motorsports Deluxe Pack
  • سه لباس برای شخصی‌سازی آواتار
  • سه روز دسترسی زودتر به بازی

این نسخه 99 دلار قیمت دارد.

نسخه‌ی موتور ادیشن 110 دلاری بازی شامل آیتم‌های زیر است:

تاریخ عرضه The Crew 2

همچنین یوبی‌سافت اعلام کرده که این بازی از برنامه‌ی The Crew Reward هم پشتیبانی می‌کند. برنامه‌ای که طی آن بازی‌کنندگان با انجام چالش‌های ماهیانه، می‌توانند 19 وسیله‌ی نقلیه منحصر به فرد در بازی را آنلاک کنند، که شامل وسایل نقلیه دریایی مخصوص هم می‌شود.

بتای این بازی نیز برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به این سایت در بتا ثبت نام کنند.

این بازی در تاریخ 8 تیر ماه 97 منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه The Crew 2 ابتدا 16 مارس مصادف با 25 اسفند تعیین شده بود. پیش‌نمایش این بازی را در گیم‌نیوز بخوانید.

 

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.