Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بهترین‌های گیم‌نیوز: بهترین بازی‌های سال ۱۳۹۶ در پلتفرم‌های مختلف + بازی سال

0

بهترین بازی‌های هر سال برای پلتفرم‌های مختلف متفاوت‌اند. با این‌که امسال تعداد بازی‌های شاخص انحصاری برای کنسول‌های رقیب کم بود و عملا رقابت چندانی شکل نگرفت نمی‌شود از انتخاب بهترین‌ها برای هر پلتفرم صرف نظر کرد. به علاوه برخی بازی‌ها که برای همه‌ یا چند تا از پلتفرم‌ها منتشر می‌شوند همواره در یک پلتفرم عملکرد بهتری دارند و می‌شود از آن‌ها به عنوان بهترین یاد کرد. ضمن این‌که در ادامه لیست بهترین بازی‌های سال 1396 در پلتفرم‌های مختلف را می‌خوانید در پایان با بهترین بازی سال به انتخاب گیم‌نیوز نیز آشنا خواهید شد.

نینتندو سوییچ قطعا امسال بهترین عملکرد را در میان کنسول‌ها برای خود به ثبت رساند. سال 2017 با عرضه‌ی زلدا بهترین سال ممکن برای نینتندو سوییچی بود که حالا در آستانه‌ی دو سالگی یکی از موفق‌ترین کنسول‌های بازی تاریخ شرکت نینتندو محسوب می‌شود. بعد از عرضه‌ی موفق Super Mario Odyssey این بازی به عنوان یکی از بهترین عناوین سال شناخته شد و آن‌چنان توجه همه را به خود جلب کرد که دیگر کسی نبود که از کنسول نینتندو سوییچ شکایت داشته باشد. نینتندو با عرضه‌ی ادیسه‌ی ماریو عرصه را بر رقبا تنگ کرد و اگر سونی و مایکروسافت دست به کار ساخت یک بازی بهتر نشوند قافیه را خواهند باخت. در سال 1396 بازی‌های مهمی عرضه شدند که ما البته فرصت امتحان و ارزیابی همه‌ی آن‌ها را نداشتیم، اما در میان بازی‌هایی که تجربه کردیم برخی بازی‌ها بیشتر از همه چشممان را گرفتند و دلمان را بردند. این‌ها بهترین بازی‌های سال 1396 در پلتفرم‌های مختلف به انتخاب گیم‌نیوز هستند:

بهترین بازی پی‌سی

What Remains of Edith Finch

بهترین بازی پلی استیشن 4

Persona 5

بهترین بازی ایکس باکس وان

Cuphead

بهترین بازی نینتندو سوییچ

Super Mario Odyssey

بهترین بازی موبایل

Monument Valley 2

بهترین ریمستر/ بازسازی

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Remastered

و اما مهم‌ترین و سخت‌ترین و جذاب‌ترین مورد در هنگام انتخاب بهترین‌ها همیشه انتخاب بهترین بازی سال است.

بهترین بازی سال

Persona 5

بهترین بازی‌های سال 1396 بر اساس ژانر را هم انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید با آن‌ها در این مطلب آشنا شوید. به علاوه امسال در گیم‌نیوز بهترین بازی‌های ایرانی را هم انتخاب کرده‌ایم که این‌جا می‌توانید بخوانید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.