Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کدام قهرمان فیلم Avengers: Infinity War تانوس را خواهد کشت؟

0

با انتشار فیلم Avengers: Infinity War خواهیم دید که ارباب جنگ کهکشانی که تانوس نام دارد (با بازی جاش برولین) از تخت سلطنت فضایی خود برخاسته و به زمین خواهد آمد. او آمادگی دارد تا برای به دست آورد سنگ‌های اینفینیتی، سیاره‌ی زمین را نابود کند. حال وظیفه‌ی اونجر‌ها در قبال این تهدید چیست؟ آن‌ها می‌بایست گروهی از ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول تشکیل دهند تا بتوانند به صورت دسته‌جمعی و با همکاری یک‌دیگر از پس این تایتان دیوانه بربیایند.

آیا این کار امکان پذیر است؟ تانوس عملا قدرت یک خدا را در اختیار دارد و از ثور (با بازی کریس همزورث) نیز قوی‌تر است. همچنین بر اساس تریلر‌هایی که تا کنون از این فیلم منتشر شده‌اند نیز می‌‌توان به این نتیجه رسید که آسیب‌پذیر هم نیست. با این‌ حال ممکن است این کار شدنی باشد و اگر دنیا امیدی به بقاء دارد می‌بایست این اتفاق بیافتد. برای تماشای تریلر اول و تریلر دوم این فیلم روی لینک‌های مربوطه کلیک کنید.

کسی که تانوس را از پای درخواهد آورد چه مرد عنکبوتی باشد، چه ثور و یا کاپیتان آمریکا فرقی ندارد. ابرقهرمان‌های بسیاری در دنیای سینمایی مارول تجربه‌ی مبارزه با تانوس را دارند. این شخص می‌تواند هرکسی باشد. البته این «هرکس» شامل هاوک‌آی نخواهد شد. او نه‌تنها قدرت ابرقهرمانی ندارد، بلکه ممکن است در فیلم حضور نیز نداشته باشد. جدای از این‌ها، چه کسی باور می‌کند که هاوک‌آی راه‌حل زمین برای نجات از نابودی باشد؟

بالاترین احتمال در میان کسانی که ممکن است تانوس را از پای دربیاورند متعلق به نبیولا (با بازی کرن گیلن) و گامورا (با بازی زویی سالدانا) است. این شخصیت‌ها در مجموعه‌ی محافظین کهکشان معرفی شده‌اند و ارتباط نزدیکی با شخصیت منفی فیلم Infinity War دارند و هرکدام از آن‌ها دلایلی دارند تا بخواهند پدر ناتنی خود را از بین ببرند. باید تا زمان اکران این فیلم منتظر ماند و دید که آن‌ها موفق خواهند شد تانوس را بکشند یا خیر، اما با این وجود این دو نفر بیشترین شانس را در مقابله با او دارند.

چگونگی شکست دادن تانوس یکی از مهم‌ترین راز‌ها در دنیای سینمایی مارول است. خوشبختانه مدت زیادی نباید برای فهمیدن این مسئله منتظر باشید، چرا که فیلم Avengers: Infinity War قرار است تا در تاریخ 27 آوریل روی پرده‌ی سینما‌ها برود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.