Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برای دونفره بازی کردن A Way Out تنها به یک نسخه از بازی احتیاج دارید

0

بازی A Way Out که درباره‌ی فرار از زندان است امروز متشر می‌شود و هدف آن این است که تجربه‌ی جذابی از حالت بازی همکاری دونفره در اختیار کاربران بگذارد. تاکید روی دونفره بازی کردن A Way Out به حدی بالاست که گزینه‌ای برای بازی به صورت تک‌نفره به شما داده نمی‌شود. شما یا باید با دوست خود به انجام اینب ازی بپردازید و یا سیستم یافتن هم‌تیمی بازی برای شما غریبه‌ای را پیدا خواهد کرد تا به همراه هم به بازی کردن بپردازید. با این حال بازی A Way Out کار شما را ساده‌تر کرده است و در صورتی که بخواهید این بازی را به همراه دوست خود انجام دهید، تنها به یک نسخه از این بازی احتیاج خواهید داشت.

در این بازی شما با شخصیت‌های وینسنت و لئو آشنا می‌شوید. وینسنت در حال آغاز گذراندن مدت زمان 14 ساله‌ی حبس خود به دلیل کلاه‌برداری است و لئو نیز شش ماه از مدت‌زمان 8 ساله‌ی حبس خود برای سرقت مسلحانه را گذرانده است. این دو در دو سلول مجاور هم قرارگرفته‌اند و به خاطر دعوا‌های زندان، به زحمت با یک‌دیگر همراه شده‌اند. سپس آن‌ها هدف مشترکی پیدا می‌کنند که باعث می‌شود اختلافاتشان را کنار بگذارند و برای فرار کردن با یک‌دیگر همکاری کنند.

EA مدتی پیش از این قابلیت صحبت کرده بود. اگر شما نسخه‌ای از این بازی را در اختیار داشته باشید، می‌ـوانید فرد دیگری را نیز دعوت کنید تا به همراه شما بازی کند و این موضوع ربطی به این که فرد موردنظر شما بازی را خریده است یا خیر ندارد. زمانی که دوست شما دعوتتان را قبول کند، می‌تواند بازی را دانلود کرده و نصب کند. پس از آن شما می‌توانید در کنار او به صورت کامل این بازی را انجام دهید.

نسخه‌ای که دوست شما دانلود می‌کند، نسخه ی آزمایشی رایگان این بازی خواهد بود و به همین دلیل نخواهد توانست که بدون شما به انجام این بازی بپردازد. با این حال این که EA این قابلیت را در این بازی لحاظ کرده است بسیار نکته‌ی خوبی است؛ مخصوصا با این خاطر که تمرکز این بازی معطوف بازی به صورت همکاری دونفره است.

بازی A Way Out هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.