Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: به‌روزرسانی Resident Evil 7 برای اجرا در Xbox One X منتشر شد

0

با عرضه‌ی به‌روزرسانی Resident Evil 7 برای اجرا در Xbox One X این بازی را می‌توانید در کنسول قدرتمند مایکروسافت با کیفیت 4K اجرا کنید. کپکام با عرضه‌ی به‌روزرسانی بازی محبوب و پرمخاطب «رزیدنت اویل 7» این بازی را از حیث گرافیک بهبود داده و شما را دعوت به تجربه‌ی بازی در ایکس‌باکس وان ایکس می‌کند. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

با اجرای این به‌روزرسانی بازی رزیدنت اویل 7 را می‌توانید با وضوح تصویر 4K و پشتیبانی از ویژگی HDR در ایکس باکس وان ایکس خود اجرا کنید. طبق آن‌چه در ویدئوی مقایسه‌ی بازی مشاهده می‌شود در بازی با استفاده از فناوری Screen Space Subsurface Scattering رنگ پوست نیز بهبود قابل توجهی یافته است. این ویدئو را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

اگر بازی رزیدنت اویل 7 را بازی نکرده‌اید، به‌روزرسانی Resident Evil 7 برای اجرا در Xbox One X بهترین فرصت را برای شما به ارمغان آورده است. اگر هم مثل خیلی‌های دیگر آن را تجربه کرده‌اید هیچ توجیهی برای تکرار بازی در ایکس باکس وان ایکس و کیفیت 4K HDR وجود ندارد. رزیدنت اویل 7 یکی از بهترین بازی‌های سال 2017 بود و کپکام توانست با این بازی حیثیت در خطر مجموعه‌ی رزیدنت اویل را بازگرداند.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.