Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تخفیفات بهاره‌ی ایکس‌باکس لایو رسما آغاز شد – بازی‌ها را تا ۷۵ درصد ارزان‌تر بخرید

0

شروع فصل بهار برای دارندگان ایکس‌باکس وان موقع بسیار خوبی از سال است. تخفیفات بهاره‌ی ایکس‌باکس به مناسبت بهار آغاز شده‌ است و در میان آن‌ها پیشنهاد‌های قابل‌توجهی برای بسیاری از بازی‌های جدید و بزرگ این کنسول به چشم می‌خورند. نکته‌ی مثبت دیگر این تخفیف‌ها این است که تا مدتی ادامه دارند، به طوری که اکثر این پیشنهادات تا دو هفته‌ی آینده در دسترس خواهند بود.

اگر برای خرید بازی Call of Duty: WWII برنامه داشته‌اید می‌توانید آن را به مبلغ 49 (یا 45 دلار در صورت داشتن اشتراک طلائی) دلار خریداری کنید. نسخه ی دولوکس دیجیتال این بازی نیز که در حالت عادی 100 دلار بوده است، اکنون به مبلغ 83 دلار (یا 75 دلار با اشتراک طلائی) فروخته می‌شود. همچنین باندل بازی‌های Call of Duty: WWII و Destiny 2 نیز به مبلغ 82.49 دلار قابل خریداری خواهد بود که در صورت داشتن اشتراک طلائی، این مبلغ به 71.49 دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

برای خریدن بازی FIFA 18 با تخفیف بسیار شیرین‌تری مواجه خواهید بود و می‌توانید این بازی را تنها با 24 دلار (و یا 19.80 دلار) با داشتن اکانت طلائی) خریداری کنید. بازی‌های NBA 2K18 و Forza Motorsport 7 نیر با پرداخت 36 دلار قابل خریداری هستند و همچنین می‌توانید بازی Rocket league را نیز با 14 دلار (یا 12) خریداری کنید.

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال گذشته، یعنی Assassin’s Creed: Origins را هم می‌توانید با تخفیف خریداری کنید. قیمت این بازی با احتساب تخفیف آن 42 دلار (یا 36 دلار) خواهد بود. نسخه‌های دولوکس و طلائی این بازی نیز به ترتیب با قیمت‌های 49 (42) و 70 (60) دلار قابل خریداری هستند. اگر علاقه‌مندید که بازی‌های بیشتری از مجموعه‌ی اساسین کرید را خریداری کنید نیز می‌توانید بازی‌های Assassin’s Creed IV: Black Flag را با 15 دلار (یا 12 دلار)، Assassin’s Creed Syndicate را با 50 دلار، Assassin’s Creed: The Ezio Edition را با 25 دلار و Assassin’s Creed Unity را هم با 15 دلار (یا 12 دلار) بخرید. بسته‌ی سه‌گانه‌ی اساسین کرید که شامل بازی‌های Black Flag, Syndicate و Unity می‌شود را هم می‌توانید با 54 دلار (یا 45 دلار) خریداری کنید.

از دیگر بازی‌های سطح اولی که در این حراج به فروش گذاشته شده‌اند هم می‌توان به Destiny 2 اشاره کرد که به مبلغ 36 دلار (یا 30) فروخته می‌شود. بازی Star Wars Battlefront II نیز 30 دلار قیمت دارد و می‌توانید در صورت داشتن اشتراک طلائی آن را با 24 دلار بخرید. برای خرید باندل بازی‌های Battlefield 1 و Titanfall 2 نیز باید 40 (یا 32) دلار پرداخت کنید. Dark Souls II: Scholar of the First Sin  که شامل بازی Dark Souls II و تمامی محتوای پس از انتشار آن می‌شود هم به مبلغ 13 (یا 10) دلار فروخته خواهد شد. مجموعه‌ی بازی‌های Biosock که شامل بازی‌های BioShock، BioShock 2 و BioShock Infinite می‌شود نیز با پرداخت 24 (یا 19.80) دلار قابل خریداری است. بازی‌های Cuphead و Abzu نیز به ترتیب با پرداخت 17 و 12 دلار قابل خریدن هستند.

بازی‌های بسیار دیگری هم به حراج گذاشته شده‌اند و برای بررسی کامل آن‌ها می‌‌توانید به وب‌سایت ایکس‌باکس مراجعه کنید. این حراج تا تاریخ 10 آوریل ادامه خواهد داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.