Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اطلاعات بیشتری درباره‌ی فیلم جدید دوک نوکم با بازی جان سینا منتشر شد

0

قرار است فیلم جدید دوک نوکم با بازی جان سینا در نقش اصلی ساخته شود. تهیه‌کنندگان این فیلم، اندرو فورم و برد فار در مصاحبه‌ای در رابطه با این فیلم صحبت کردند. همان‌طور که می‌دانید دوک نوکم یک شخصیت خودمحور و حراف است که عقایدش در تضاد با حقوق زنان است.

فورم اعتراف کرد که به خاطر ویژگی‌های شخصیتی دوک نوکم، پیدا کردن راهی برای جذاب کردن این فیلم کار دشواری بوده است. او گفت:

می‌دانید که در دنیای امروز، داشتن یک شخصیت زن ستیز چه بازتابی دارد. چگونه باید همچین شخصیتی را خنده‌دار و دوست‌داشتنی کرد؟ این شخصیت باید در عین حال بسیار قدرتمند هم باشد. این‌ها دشواری‌هایی هستند که با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کنیم و تلاش داریم که با حل این مشکلات،  فیلمی را به مخاطبان ارائه کنیم که بسیار جذاب باشد.

فورم در ادامه گفت که در صورت مشکل داشتن لحن، این فیلم ساخته نخواهد شد. او به عنوان مثال از فیلمی که با وجود شخصیتی نسبتا مشابه، کار خود را به خوبی انجام داده است از ددپول یاد کرد. او گفت:

لحن فیلم باید به همان میزانی خوب باشد که لحن فیلم ددپول درست از آب درآمده بود. فکر می‌کنم باید بتوانیم همان کار را انجام دهیم. اگر قادر به انجام این کار نباشیم و نتوانیم لحن فیلم را درست از آب دربیاوریم فیلم را نخواهیم ساخت.

هنوز روزهای اول ساخت فیلم دوک نوکم است و هنوز فیلم‌نامه‌ای در کار نیست. همچنین به نظر می‌رسد که حضور جان سینا در این نقش صددرصدی نیست. فورم همچنین گفت:

اگر او {جان سینا} فیلم‌نامه را بخواند و از آن خوشش نیاید، می‌تواند از این پروژه کناره‌گیری کند. اما در حال حاضر او فرد موردنظر ماست.

دوک نوکم یک مجموعه بازی ویدئویی است که از سال 2011 وجود دارد. اولین عنوان آن Duke Nukem Forever بوده است و با این که از طرف منتقدین مورد استقبال واقع نشده بود، فروش بسیار بالایی داشت. Gearbox Software که حقوق دوک نوکم را در اختیار دارد، در سال 2015 گفته بود که قصد دارد یک بازی جدید دوک نوکم بسازد، اما به نظر می‌رسد که ممکن است این اتفاق نیافتد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.