Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم Ready Player One موفق‌ترین اثر ده سال گذشته‌ی اسپیلبرگ است

0

فیلم Ready Player One در آخرهفته‌ی گذشته اکران شد و موفقیت آن بسیار بالا بوده است. این فیلم که تمرکز ویژه‌ی روی واقعیت مجازی دارد و موضوع آن پیرامون این تکنولوژی است، توانست در آمریکای شمالی 53 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم همچنین توانست که از روز پنج شنبه تا یک‌شنبه، 128 میلیون دلار دیگر نیز از اکران خود در نقاط دیگر جهان به دست بیاورد. به صورت کلی این فیلم موفق شد که تنها در سه روز، 181 میلیون دلار فروش داشته باشد.

این ارقام حاکی از این هستند که فیلم Ready Player One، موفق‌ترین ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ در ده سال گذشته است. فیلم موفق قبلی اسپیلبرگ، Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull بود که توانست در سال 2008 در آغاز اکرانش 100 میلیون دلار فروش داشته باشد. از آمار فیلم Ready Player One این‌گونه برمی‌آید که باعث شده است تا اسپیلبرگ مجددا به عنوان یکی از کارگردانان پول ساز هالیوود مطرح شود. این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که فیلم‌های پربودجه‌ی اخیر این کارگردان مانند The BFG و The Adventures of Tintin نتوانسته بودند آن‌طور که باید و شاید در گیشه فروش داشته باشند.

پاول درگارابدیان، تحلیل‌گر داده‌ی کام‌اسکور در مصاحبه‌ای با ورایتی گفت:

این فیلم مجددا اسپیلبرگ‌ را به جایگاه قبلی خود بازخواهد گرداند. او یکی از خالقین فصل فیلم‌های تابستانی است. این فیلم نشان می‌دهد که اسپیلبرگ به همان سبک از کار‌ها بازگشته‌ است که به خاطر آن‌ها در میان مردم محبوبیت پیدا کرده بود. این کار برای او سود زیادی داشته است.

 

از اطلاعات دیگری که درباره‌ی فروش اولیه‌ی این فیلم وجود دارند می‌توان به این اشاره کرد که بیش از پنجاه درصد مخاطبیان آن را مردان تشکیل می‌داده‌اند و بیش از نیمی از بینندگان آن نیز بیشتر از 25 سال سن داشته‌اند. این فیلم تاثیرات نوستالژیک بالایی دارد و به همین خاطر است که انتظار می‌رفت این آمار این‌گونه باشند.

بودجه‌ی ساخت فیلم Ready Player One 175 میلیون دلار بوده است، به همین خاطر، برای این که این فیلم بتواند سود مناسبی داشته باشد، نیاز دارد که بتواند در هفته‌های آتی هم فروش مناسبی داشته باشد. در وبسایت سینمااسکور به این فیلم امتیار A- تعلق گرفته است و این نشان می‌دهد که توصیه‌ی بینندگان این فیلم در فروش آن در هفته‌های آتی کمک شایانی خواهد کرد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.