Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار بازی Spider-Man مشخص شد – انحصاری پلی استیشن ۴ تابستان از راه می‌رسد

0

شماره ماه مه مجله گیم‌اینفورمر به طور مفصل به بازی Spider-Man پرداخته است. دیروز طرح جلد این شماره از مجله منتشر شد و مشخص شد که باید منتظر اطلاعات زیادی در مورد این بازی بازی باشیم. خوش‌بختانه یکی از مواردی که در مجله گنجانده شده یعنی تاریخ انتشار را سایت گیم‌اینفورمر زودتر به اطلاع کاربرانش رساند.

با اعلام استودیوی «اینسامنیاک» و «سونی» سازنده و ناشر بازی Spider-Man این بازی به طور انحصاری در تاریخ 7 سپتامبر مصادف با 16 شهریور برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

اگر دوست شهریوری جذابی دارید خرید یک نسخه از بازی اسپایدرمن می‌تواند پیشنهاد خوبی برای کادوی تولد باشد. در کنار مشخص شدن تاریخ انتشار بازی، از نسخه‌ی کالکتور آن نیز رونمایی شده و باکس آرت بازی هم به نمایش درآمد.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتر از این بازی کسب کنید چند روزی باید صبر کنید تا پرونده‌ی گیم‌اینفورمر در مورد Spider-Man برسد. نویسنده‌ی گیم‌اینفورمر بعد از صحبت با بازی‌سازان در مورد این بازی و کسب اطلاعات دقیقی که به زودی خواهید خواند، به انجام اولین مرحله‌ی بازی پرداخته و بعد به مدت قابل توجهی در جهانِ آزاد آن به گشت و گذار پرداخته است. بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی را که امروز منتشر شده بود می‌توانید در این مطلب تماشا کنید.

شما در این بازی نقش یک مرد عنکبوتی با تجربه‌تر را ایفا می‌کنید که با اعتماد به نفس کامل در منهتن تاب می‌خورد. سازندگان این بازی قصد داشته‌اند یه یک بازی مرد عنکبوتی خلق کنند که از توانایی‌های خود آگاه است و اعتماد به نفس ویژه‌ای دارد و به راحتی می‌تواند بین پرتاب کردن تار، آویزان شدن و مبارزه از نزدیک تغییر رویه بدهد.

با مشخص شدن تاریخ انتشار Spider-Man باید تا 155 روز دیگر برای این بازی انتظار بکشید. اگر دقت کنید مدت زیادی است، اما در این مدت می‌توانید به بازی‌های دیگر مشغول شوید. مثلا God of War بازی کنید یا به سراغ PUBG بروید.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gameinformer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.