Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار بازی Hitman: Definitive Edition مشخص شد

0

بازی هیتمن که یکی از بهترین عناوین منتشرشده در سال 2016 بود، قرار است تا مجددا منتشر شود. بازی Hitman: Definitive Edition قرار است تا در تاریخ 15 می امسال برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی وارد بازار گردد. در این نسخه، بازی پایه و به همراه آن تمامی محتویات اضافه‌ی قابل دانلود آن عرضه خواهد شد.

این مسئله به این معنی است که شما علاوه بر فصل اول بازی هیتمن، محتوای نسخه‌ی بازی سال، قسمت اضافی تابستان و بسته‌ی Blood Money Requiem Pack را دریافت خواهید کرد. در کنار این‌ها، نسخه‌ی Definitive این بازی شامل مجموعه‌ی جدیدی از آیتم‌های ظاهری خواهد بود که بر اساس دیگر عناوین ساخته‌ی استودیو IO Interactive طراحی شده‌اند. به عنوان مثال از این بازی‌ها می‌توان به Freedom Fighters، Mini Ninjas و Kane & Lynch اشاره کرد. در این نسخه از بازی همچنین بهبود‌هایی که پیشتر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس صورت گرفته بودند نیز قرار دارد. با این حال تمامی محتویات اضافه‌ی این بازی روی دیسک قرار ندارند و برای استفاده از آن‌ها می‌بایست فایلی را دانلود کنید که بسته به پلتفرم مدنظر شما، 12 تا 24 گیگابایت حجم خواهد داشت.

آن‌چه ممکن است برای شما هم جالب باشد این است که ناشر این نسخه‌ی انتشار مجدد بازی در مقیاس جهانی، شرکت برادران وارنر خواهد بود که نامش در کنار فرنچایز‌های بزرگی همانند Batman: Arkham و مجموعه بازی‌های Middle-earth دیده می‌شود. این شرکت با انتشار خبری گفت که بازی Hitman: Definitive Edition بخشی از قرارداد این شرکت برای مجموعه‌ی هیتمن بوده است. از همین رو مشخص نیست که این قرارداد چه تاثیری بر روی بازی بعدی این مجموعه خواهد گذاشت. بازی جدید هیتمن هم‌اکنون در دست ساخت است.

حقوق مجموعه‌ی هیتمن تا پیش از این متعلق به Square Enix بود اما IO این حقوق را از آن‌ها خریداری کرد و به صورت مستقل به فعالیت پرداخت. حالا هم که این قرارداد را با شرکت برادران وارنر بسته است. همچنین قرار است که یک سریال تلویزیونی از هیتمن ساخته شود، اما مشخص نیست که آیا شرکت برادران وارنر در این پروژه دخیل خواهد بود یا خیر.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.