Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازندگان God Of War پلی استیشن ۴ از تغییرات بازی دفاع می‌کنند

0

خدای جنگ جدید پانزده روز دیگر برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و در این مدت سازندگان در صدد رفع همه‌ی ابهامات و پاسخ به تمام انتقادات برآمده‌اند. God Of War پلی استیشن 4 یک ریبوت معنادار از این مجموعه است که کریتوس را همراه با فرزندش به سرزمین‌های شمالی اسکاندیناوی می‌برد. برخی از طرفداران این مجموعه و منتقدین از این میزان تغییرات در بازی راضی نیستند. با این‌حال، سازندگان معتقداند که ایجاد این تغییرات در بازی به منزله‌ی بهبود شرایط بازی و جذاب‌تر کردن این مجموعه‌ی کهنسال است.

«کوری بارلوگ» کارگردان بازی در گفتگو با کوتاکو اعلام کرده که از این انتقادها و پویش‌هایی که برخی علیه این تغییرات راه انداخته‌اند آگاه است.

اما به نظر او منتقدین باید قبل از این‌که در مورد بازی قضاوت کنند به آن فرصت عادلانه‌ای برای ارائه‌ بدهند. او همچنین اشاره کرد که سونی به طور عمد از انتشار ویدئوهای زیاد از بازی امتناع کرده چرا که او می‌خواهد بازی‌کنندگان این بازی را به شکل یک مجموعه‌ی کامل تجربه کنند.

من می‌دانم که افراد زیادی هستند که می‌گویند “این بازی کاملا متفاوت است. خیلی چیزها را تغییر داده‌اند. هشتگ این خدای جنگ من نیست. هشتگ پیش‌خرید من را لغو کنید.” اما فکر می‌کنم که بسیاری از این افراد باید بازی را امتحان کنند.

او اضافه کرده که:

ما در مورد انتشار اطلاعات و آن‌چه از بازی نشان می‌دهیم بسیار محتاط بوده‌ایم و این بیشتر به خاطر پارانویای من بوده است. من می‌خواهم گیمرها بازی را به عنوان یک چیز کامل تجربه کنند. هر کسی که در ساخت این بازی سهیم بوده -یا در واقع تعداد زیادی از اعضای این تیم- از همان ابتدا جزوی از خدای جنگ بوده است. هیچ چیزی بیهوده و از سر تفنن تغییر نکرده است. همه‌ی ما بخشی از وجودمان را به این بازی اختصاص دادیم و دی‌ان‌ای مجموعه که همچنان آن را سر پا نگه داشته تغییری نکرده است.

با پایان ماه مارس، سونی اعلام کرد که God Of War پلی استیشن 4 گلد شده که یعنی کار ساخت آن به پایان رسیده و آماده‌ی انتشار است. این بازی قرار است 20 آوریل مصادف با 31 فروردین عرضه می‌شود. به طور انحصاری برای پلی استیشن 4.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.