Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر جدید Call of Duty: WWII برای محتوای The War Machine منتشر شد

اکتیویژن تریلر جدیدی را برای محتوای قابل‌دانلود بازی Call of Duty: WWII منتشر کرده است. این بسته‌ی محتوایی The War Machin نام دارد. در این تریلر نگاهی سینماتیک به نقشه‌های جدید بازی چندنفره می‌اندازیم و همچنین ماموریت جدید حالت بازی War را بررسی می‌کنیم و نگاه کوتاهی به بخش جدید حالت بازی Nazi Zombies خواهیم انداخت.

نقشه‌هایی که در این محتوا به چشم می‌خورند، Dunkirk، V2 و Egypt هستند. نقشه‌ی مصر درواقع اولین بار است که در مجموعه بازی‌های ندای وظیفه به این کشور خواهد رفت و بازیکنان خواهد توانست که برخی از نماد‌های مطرح مانند اهرام بزرگ را ببینند و در آن‌ها عملیات انجام دهند. نقشه‌های Dunkirk و V2 محیط بزرگی را در اختیار بازیکنان می گذارند که راهرو‌های کوچکی دارند و یک سایت تست موشک مخفی نیز در آن قرار دارد. نام ماموریت جدید حالت «جنگ» هم Operation Husky است که در آن با جنگنده‌های هوایی آشنا خواهیم شد. در پایان این تریلر، Shadowed Throne نشان داده می‌شود که بخش بعدی از خط داستانی حالت بازی Nazi محسوب می‌شود. در این بخش نبرد به برلین می‌رسد و در آن ارتش دکتر استراوب سعی در نابودی شهر دارد.

The War Machine قرار است تا در تاریخ 10 آوریل برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. قرارداد انحصار زمانی سونی با اکتیویژن به این معنی است که این محتوا یک ماه بعد برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. با این وجود محتوای آن‌ها مشابه است.

علاقه‌مندان همچنین قادر هستند که بسته‌ی محتوایی The War Machine را به صورت جداگانه و متسقل نیز خریداری کنند. همچنین این محتوا به عنوان بخشی از سیزن پس بازی به مبلغ 50 دلار نیز قابل دسترس است. خرید سیزن پس بازی Call of Duty: WWII به شما اجازه می‌دهد که به اولین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی این بازی، یعنی The Resistance، نیز دسترسی داشته باشید. هماهنند The War Machine، در بسته‌ی «مقاومت» نیز چند نقشه‌ی چندنفره‌ی جدید، یک ماموریت «جنگ» و یک اضافه بر بخش نازی‌های زامبی وجود خواهد داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.