Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Far Cry 5 سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌‌های فرنچایز داشته است

0

بازی Far Cry 5 توانسته که سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌های این فرنچایز داشته باشد. یوبی‌سافت اعلام کرده که این بازی سریع‌ترین میزان فروش را در هفته‌ی آغازین عرضه‌اش داشته است. این شرکت گفته که بازی Far Cry 5 موفق شده 310 میلیون دلار در هفته‌ی اول فروش داشته باشد که این رقم دوبرابر میزان فروش بازی قبلی این مجموعه یعنی Far Cry 4 بوده است. تا پیش از این، Far Cry 4 این رکورد را در این فرنچایز در اختیار داشت. این همچنین به این معنی است که Far Cry 5 موفق‌ترین عرضه را پس از بازی The Division در میان بازی‌های یوبی‌سافت داشته است. برای بررسی نظرات منتقدین دررابطه با این بازی به این مطلب مراجعه کنید.

در این اعلامیه همچنین اطلاعات بیشتری نیز درباره‌ی هفته‌ی آغازین فروش این بازی اعلام شده بود. بازی Far Cry 5 بیش از پنجاه‌ و پنج هزار ساعت استریم شده است. بازیکنان 8651 بار مورد حمله‌ی غافل‌گیرانه قرار گرفته بودند و 5.1 میلیون ماهی در بازی گرفته شده است. همچنین بازیکنان در حدود 1.1 میلیون ساعت را با چیزبرگر (خرس) گذرانده‌اند. محبوب‌ترین فرد قابل اجیر کردن Nick Rye بوده است و محبوب‌ترین حیوان درون بازی هم بومر بوده است.

این هفته همچنین شنیده بودیم که بازی Far Cry 5 توانسته است رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان را از آن خود کند، از همین رو این آمار فروش چندان دور از انتظار نیست. این اولین باری است که این بازی دنیای باز در محیط آمریکا اتفاق می‌افتد. محیط رخ دادن این بازی در یک شهر خیالی به نام Hope County در مونتانا است و بعد از تلاش برای دستگیری رهبر یک فرقه است.

اگر مشتاقید که ببینید بازی Far Cry 5 چگونه در بالاترین کیفیت روی پی‌سی اجرا می‌شود، به این لینک مراجعه کنید. در ویدئویی که در این مطلب آورده شده است می‌توانید اجرا شدن این بازی را در بالاترین کیفیت (Ultra) ببینید. این کیفیت درواقع بالاترین تنظیمات گرافیکی این بازی است. همچنین اگر مشتاقید اطلاعات بیشتری راجع به این بازی داشته باشید تا در ابتدای کار گیج نشوید، می‌توانید به مطلب آموزشی بازی Far Cry 5 مراجعه کنید.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.