Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالت رسمی تقلب در Assassin’s Creed Origins به رایانه‌های شخصی می‌آید

0

دلتان می‌خواهد مثل نئو در ماتریکس باشید؟ یا شاید هم دلتان برای کد تقلب های بازی‌های قدیمی تنگ شده باشد؟ آن روزها که همه چیت کد می‌زدند را یادتان هست؟ حالا با حالت تقلب در Assassin’s Creed Origins می‌توانید علاوه بر یاد کردن از آن دوران، بازی خود را هم بهبود دهید.

اواخر ماه میلادی جاری سازندگان بازی برای کاربران رایانه‌های شخصی یک حالت شخصی‌سازی کاملا رسمی منتشر می‌کنند که به واسطه‌ی آن می‌توانید همه‌ی کارهایی که از یک مجموعه کد تقلب درست و حسابی انتظار دارید را در بازی Assassin’s Creed Origins پیاده کنید. این حالت که Animus Control Panel نام دارد، به شما اجازه می‌دهد که 75 گزینه را در بازی به حالتی که دلتان می‌خواهد در آورید. از تغییر شخصیت اصلی بازی گرفته تا رسیدن به چیزهایی مثل «جان بی نهایت»، «سرعت بالاتر» و «حس‌های قوی‌تر» که هر کدام به منزله‌ی یک تقلب در Assassin’s Creed Origins عمل می‌کنند.

تقلب در Assassin's Creed Origins

اگر می‌خواهید که شش حیوان دست آموز دنبال شما راه بیفتند، مشکلی نیست. می‌خواهید مثل «آکوامن» شنا کنید؟ باز هم عیبی ندارد!

همچنین می‌توانید با Animus Control Panel کارها را برای خودتان سخت‌تر کنید. در صورتی که دلتان بخواهید مهارت‌های خود را بدون تعارف به چالش بکشید، بازی این امکان را به شما می‌دهد. این حالت جدید حتا به شما اجازه می‌دهد که «قتل با یک ضربه» را غیرفعال کنید که به تنهایی بازی را بسیار دشوارتر خواهد کرد.

همچنین دارندگان بازی می‌توانند مجموعه‌ی تغییرات خود در بازی را ذخیره کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند. یعنی می‌توانید از کدهای تقلب یکدیگر هم استفاده کنید!

شاید تنها نکته‌ی ناامیدکننده‌ی این حالت این باشد که فقط در نرم‌افزار Uplay رایانه‌های شخصی قابل استفاده است و کاربران پی‌سی می‌توانند انحصارا از این قابلیت استفاده کنند.

اما مگر نه این‌که همیشه کد تقلب‌ها در بازی‌ها در نسخه‌ی پی‌سی کارایی و طرفداران بیشتری داشته‌اند؟

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.