Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی رزیدنت اویل ۷ بیش از ۵ میلیون نسخه فروخته است

0

بازی رزیدنت اویل 7 (Resident Evil 7) در ماه ژانویه‌ی 2017 عرضه شد و مورد پسند منتقدین و بازی‌کنندگان قرار گرفت. این بازی که با خلق اتمسفری جدید، روایت داستانی جذاب و البته ترسناک و گرافیک قابل قبول توانست این مجموعه‌ی قدیمی و پرطرفدار را به دوران اوج خود نزدیک کند، حالا بعد از گذشت یک سال از مرز پنج میلیون نسخه فروش گذشته است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

طبق اعلام شرکت کپکام، رزیدنت اویل 7 که موفق به کسب جوایز متعددی از جمله بهترین بازی واقعیت مجازی در جوایز Game Audio Network Guild شده بود، 5.1 میلیون نسخه فروخته است. کپکام اعلام کرد که این بازی با رسیدن به این آمار فروش از نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی موفقیت‌ خود را به اثبات رسانده است. بر اساس آمار استیم‌اسپای، 550 هزار نسخه از این آمار مربوط به نسخه‌ی استیم بازی بوده است.

اگرچه این آمار فروش بالاترین میزانی است که بازی رزیدنت اویل 7 تا کنون به دست آورده، در مقایسه با دیگر بازی‌های اصلی این مجموعه فروش کم‌تری داشته است، مگر عنوان رزیدنت اویل 3. طبق آمار رسمی، بازی قبلی یعنی رزیدنت اویل 6 از زمان عرضه در سال 2012 تا کنون حدود 10 میلیون نسخه فروش داشته است.

کپکام اخیرا به‌روزرسانی بهبود دهنده‌ی گرافیکی بازی برای کنسول ایکس باکس وان ایکس را منتشر کرده است. این بازی را اکنون می‌توانید در کنسول مایکروسافت با وضوح تصویر 4K و پشتیبانی از قابلیت HDR امتحان کنید.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.