Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گالری: تصاویر بهترین کاسپلی‌ها از PAX East 2018 را ببینید

0

باز هم یک گردهم‌آیی دیگر در صنعت بازی و محلی برای رخ‌نمایی کاسپلی‌ها. این بار در PAX East 2018 عده‌ای را دیدیم که خود را به شکل کارکتر محبوب‌شان از بازی‌ها و دیگر مدیاهای سرگرمی در آورده و در معرض نمایش قرار داده‌اند. مثل همیشه دیدن عکس‌های بهترین کاسپلی‌ها از یک مراسم بزرگ و جذاب برای ما جذابیت ویژه‌ای دارد. مخصوصا اگر کارکتر محبوب خود در هر بازی را در میان این کاسپلی‌ها پیدا کنید. تصاویر بهترین کاسپلی‌ها از PAX East 2018 را در گالری زیر ببینید:

PAX رویدادی هر ساله است که در چهار شهر آمریکا و یک شهر استرالیا برگزار می‌شود. رویدادی که از 16 تا 20 فروردین امسال برگزار شد، PAX East (شرق) بود در بوستون آمریکا. این رویداد را خالقین کمیک‌های تحت وب Penny Arcade بناکردند چون می‌خواستند یک گردهم‌آیی سالانه‌ی مخصوص بازی‌ها داشته باشند. در این رویداد هر بار دوست‌داران و سازندگان بازی‌های رومیزی، آرکید و بازی‌های جدی‌تر صنعت دور هم جمع می‌شوند و معمولا رونمایی‌های مخصوص به خود را دارند.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.