Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

زمان برگزاری کنفرانس EA در E3 2018 مشخص شد – معرفی‌های بزرگ در راه‌اند

0

باور کنید یا نه، تا E3 2018 وقت زیادی نمانده است. بعد از این‌که بتسدا و مایکروسافت از برنامه‌های خود برای این رویداد مهم و تاثیر گذار رونمایی کردند حالا نوبت به یکی دیگر از غول‌های صنعت بازی جهان رسیده تا زمان برگزاری کنفرانس خود و برنامه‌هایش برای E3 2018 را مشخص و اعلام کند. کنفرانس EA در E3 2018 در ساعت 22:30 دقیقه شنبه 19 خرداد 97 برگزار می‌شود.

الکترونیک آرتز اعلام کرده که رونمایی‌های زیادی برای این رویداد در نظر گرفته است. «اعلامیه‌های بزرگ» و «انتشار گیم‌پلی» از بازی‌های «برخی از بزرگ‌ترین بازی‌سازان» از برنامه‌های این شرکت در کنفرانس خبری EA Play است. کنفرانس EA در هالیوود پالادیوم در لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

آن‌چه تا کنون می‌دانیم این است که EA از گیم‌پلی بازی بعدی مجموعه‌ی بتلفیلد رونمایی می‌کند. بازی بتلفیلد بعدی طبق شایعات در جنگ جهانی دوم می‌گذرد. همچنین بازی Anthem استودیوی بایوور و عناوین ورزشی الکترونیک آرتز از دیگر عناوینی هستند که احتمال حضورشان در کنفرانس EA در E3 2018 زیاد است.

الکترونیک آرتز اعلام کرده که در این رویداد غافل‌گیری‌هایی برای طرفداران تدارک دیده است.

برنامه‌های اعلام شده‌ی E3 2018 را در ادامه می‌توانید مرور کنید:

  • شنبه 19 خرداد

الکترونیک آرتز – 22:30 به وقت ایران

  • یکشنبه 20 خرداد

مایکروسافت – 00:30 بامداد به وقت ایران

بتسدا – 6 صبح به وقت ایران

E3 2018 را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.