Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شیوه‌ی مبارزات در بازی مرد عنکبوتی چگونه خواهد بود

0

تاریخ انتشار بازی مرد عنکبوتی ساخته‌ی استودیو Insomniac مشخص شده است و اکنون اطلاعات بیشتری درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد این بازی هم در دسترس است. با نگاه به شیوه‌ی مبارزه‌ی این بازی می‌توان متوجه شد که مرد عنکبوتی چگونه می‌تواند با دقت و ظرافت یک عنکبوت، از پس گروه‌های تبه‌کاران به تنهایی بربیاید.

تجربه مهم‌ترین یاری‌دهنده‌ی مرد عنکبوتی در این راه است؛ این مسئله به این دلیل است که همان‌گونه که کارگردان این بازی، برایان انتحار (!)، در مصاحبه با گیم‌ اینفورمر توضیح داده است، شخصیت مرد عنکبوتی در این بازی سال‌ها تجربه کسب کرده است. این موضوع باعث می‌شود که او استاد حرکات فی‌البداهه باشد. استودیو اینسامنیاک برای رساندن این منظور توانایی‌های متعدد و متفاوتی را به او داده است که بازیکنان می‌توانند به راحتی آن‌ها را با یک‌دیگر ترکیب کرده و حرکات جدیدی را اجرا کنند. این قابلیت‌ها شامل ضربه‌های از فاصله‌ی نزدیک، پرتاب‌های تار و استفاده از گجت‌های مختلف می‌شود. با این که شما می‌توانید به سادگی وسط دسته‌ای از دشمنان پریده و بی‌هدف مشت‌های خود را پرتاب کنید، این امکان نیز برای شما فراهم شده است تا بتوانید تعدادی از آن‌ها را نیز به آرامی و بدون متوجه شدن دیگران از صحنه حذف کنید.

امکاناتی که پیش از این درباره‌ی آن‌ها صحبت شده است همچنین در سیستم پیشرفت در بازی هم تاثیرگذار بوده‌اند. در این بازی شما می‌توانید اضافات و گجت‌های مختلفی بسازید و با کامل کردن اهداف فرعی در ماموریت‌ها، پول اضافی به دست بیاورید که می‌توانید برای متمرکز شدن روی مهارت‌های مدنظرتان از آن‌ها استفاده کنید.

می‌دانستیم که در بازی Spider-Man خبری از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نخواهد بود. همچنین در خبر منتشرشده در رابطه با نسخه‌ی کلکسیونرهای این بازی فهمیدیم که از محتواهای قابل دانلود این بازی باید چه مواردی را انتظار داشته باشیم. پایه‌ی مجسمه‌ای که به همراه نسخه‌ی کلکسیونر‌های این بازی عرضه می‌شود تاکنون به نمایش گذاشته نشده است و این مسئله به احتمال زیاد به خاطر اسپویلر‌های احتمالی این بازی بوده است.

بازی Spider-Man قرار است تا در تاریخ هفتم سپتامبر امسال یا همان 16 شهریورماه برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.