Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تنظیمات صفحه و گرافیک نسخه‌ی ریمستر بازی Dark Souls اعلام شد

0

کمی بیشتر از یک ماه تا زمان انتشار نسخه‌ی ریمستر بازی Dark Souls زمان باقی است. با این که تا کنون ویدئویی از اجرای این بازی روی پی‌سی منتشر نشده است، تمامی تنظیماتی که در اختیار بازیکنان این بازی روی رایانه‌های شخصی خواهد بود را می‌دانیم.

در نسخه‌ی اصلی بازی Dark Souls که برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود (نسخه‌ی Prepare to Die)، منوی تنظیمات بازی کاستی‌های قابل‌توجهی داشت. بازی‌های بعدی این مجموعه این کاستی‌ها را جبران کردند و امکانات زیادی را برای تغییر دادن در منوی تنظیمات قرار دادند.

شاید این درست نباشد که همچین انتظاری را از نسخه‌ی ریمسر بازی Dark Souls داشته باشیم؛ چرا که این بازی تنها یک ارتقاء نسبی نسبت به بازی اصلی است. با این حال دیدن امکانات بیشتر برای تنظیم کردن بازی بسیار دلگرم‌کننده است.

نامکو لیست تنظیمات این بازی را منتشر کرده است و در کنار حالت‌های معمولی که برای صفحه‌ نمایش‌ها به‌ کار می‌رود (مانند حالت تمام‌صفحه‌ی بدون قابل) و تنظیمات وضوح تصویر، منوی تنظیمات گرافیک بازی چهار گزینه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این گزینه‌ها شامل Ambient Occlusion، Motion Blur، Depth of Field و سه انتخاب برای آنتی آلیزاینگ می‌شوند. برای دیدن لیست کامل در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

تنظیمات صفحه‌ی نمایش نسخه‌ی ریمستر بازی Dark Souls:

Resolution – values vary depending on monitor

Frequency – depends on monitor

Display mode – windowed, borderless, full screen

Vertical sync – on or off

تنظیمات گرافیک نسخه‌ی ریمستر بازی Dark Souls:

Anti-aliasing – off, FXAA, FXAA high, temporal anti-aliasing

Motion blur – on or off

Depth of field – on or off

Ambient occlusion – on or off

 

 

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.