Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شروع ۱۵۰ میلیون دلاری فیلم Rampage با بازی دواین جانسون

0

جدیدترین فیلمی که بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده است، یعنی فیلم Rampage از دواین جانسون، در روز پنج‌شنبه اکران خود را آغاز کرد و توانست که در اولین آخرهفته‌ی خود فروش بالایی را رقم بزند. این فیلم اکشن توانست که در اولین آخرهفته‌ی اکرانش 34.5 میلیون دلار فروش داشته باشد و به کمک آن در صدر لیست باکس‌ آفیس این آخرهفته قرار بگیرد. این فیلم موفق شد که با این میزان فروش، صدرنشین لیست آخرهفته‌ی باکس آفیس پیشین، یعنی A Quiet Place را کنار زده و آن را به جایگاه دوم منتقل کند. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

فیلم Rampage در سینما‌های آمریکا و کانادا فروش آخرهفته‌ی خوبی را پشت سر گذاشته است اما همان‌گونه‌ که اینترتینمنت ویکلی به این مسئله اشاره کرده است، فروش اول هفته‌ی این فیلم جزء آمار‌های قدر صنعت فیلم‌سازی محسوب نمی‌شود. با این حال هرچه که باشد، آمریکا و کانادا تنها دومنطقه هستند که این فیلم در آن‌ها به نمایش درآمده است. فیلم Rampage موفق شده است که در نقاط دیگر جهان 114 میلیون دلار فروش داشته باشد. با احتساب این ارقام، فروش کلی این فیلم در آخرهفته‌ی اول اکرانش چیزی در حدود 148 میلیون دلار بوده است. بودجه‌ی ساخت این فیلم 120 میلیون دلار گزارش شده و به نظر می‌رسد که شروع خوبی را تجربه کرده باشد.

عمده‌ی نظرات منتقدین چندان به نفع Rampage نبوده‌اند، اما با این وجود امتیاز بالای Aمنفی در سایت سینما اسکور به آن تعلق گرفته‌ که مبنای امتیازدهنی آن، نظرات بینندگان و مخاطبان فیلم است. امتیازدهی بالایی همچون این مورد نشان می‌دهد که پیشنهاد‌های بینندگان این فیلم به دیگران بالا خواهد بود، این مسئله اجازه می‌دهد فیلم‌‌ها فروش‌های خوبی را در دومین و سومین هفته‌های اکران خود تجربه کنند.

فیلم Rampage بر اساس یک بازی آرکید به همین نام ساخته شده است. راک (دواین جانسون) اولین آخرهفته‌ی این فیلم را با حضور پیدا کردن‌های بی‌اطلاع در سینما‌ها جشن گرفت.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.