Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

EA از آسیب‌ خرده‌تراکنش‌های بازی Star Wars: Battlefront 2 به چهره‌ی شرکت آگاه است

0

پاتریک سودرلاند، از عوامل اجرای الکترونیک آرتز اعتراف کرد که مباحث و مجادله‌های پیرامون خرده‌تراکنش‌های بازی Star Wars: Battlefront 2 به شرکت EA و وجهه‌ی آن لطمه زده است.

سودرلاند اخیرا در جلسه‌ای به منظور تغییر وظیفه‌ی عوامل اجرایی EA به عنوان طراح ارشد انتخاب شد. او پیش از این مسئول استودیوهای شرکت EA  بود.

با وجود مباحثی که درباره‌ی بازی Star Wars: Battlefront 2 وجود داشته است، سودرلاند می‌داند که EA اشتباهاتی مرتکب شده است و وظیفه‌ی اصلاح این خطا بر عهده‌ی مدیران این شرکت خواهد بود. سودرلاند در مصاحبه‌ی با Verge این‌گونه گفت:

اگر بخواهم به شما بگیم که جریان‌هایی که پیرامون بازی بتل‌فرانت به وجود آمد و اتفاقاتی که برای لوت باکس‌ها افتاد، تاثیری روی EA به عنوان یک شرکت و روی ما به عنوان مدریان این شرکت نداشته است، دروغ گفته‌ام.

مدیران شرکت به دنبال این هستند که این اشتباهات را مجددا تکرار نکند و این کار را با تغییراتی در نحوه‌ی درآمدزایی بازی‌های آینده‌ی این شرکت انجام داده‌اند. سودرلاند دراین‌باره گفت:

ما به عنوان یک شرکت قدم‌های مهمی را در زمینه‌ی بررسی و تصحیح راه‌کار‌های درآمدزایی، لوت‌ باکس‌ها و دیگر مواردی که در بازی‌های ما وجود دارند برداشته‌ایم که پیش از آن‌که وارد بازار شوند، تاثیر خواهند گرفت. بازیکنان و طرفداران ما به سمع ما رسانده‌اند که برای بازی‌های بعدی بتل‌فرانت و یا انتم، نمی‌توانیم چنین اشتباهاتی را مجددا مرتکب بشویم. و ما نیز از این قضیه آگاه هستیم.

سودرلاند وعده داده است که مواردی را که باب میل بازیکنان نیست تغییر دهد. او همچنین از تصویر به‌وجودآمده از EA در میان بازیکنان نیز آگاه بوده و گفته است:

برای ما واضح است که بازیکنان دید متفاوتی نسبت به ما از شرکت دارند و به عنوان فردی که بخشی از تیم اجرایی این شرکت است و مسئولیت تمامی استودیو‌ها را در اختیار دارد، می‌بایست که به این مسئله توجه ویژه داشته باشم و آن را جدی بگیرم.

به طور قاطع می‌توان گفت که هیچ‌کس نمی‌توانسته است پیش‌بینی کند که به‌کارگیری مکانیزم‌های پرداخت-برای-برد در بازی Star Wars: Battlefront 2، عکس‌العمل این‌چنینی را در میان بازیکنان به دنبال خواهد داشت.

این‌گونه مسائل همیشه بازیکنان را عصبانی می‌کنند، اما این بار عکس‌العملی که از طرف دولت‌ها متوجه EA شد قابل توجه بود. تا جایی که برخی در حال بررسی بودند که ببینند آیا به‌کارگیری لوت‌باکس‌ها می‌تواند به عنوان شرط‌بندی محسوب شود یا خیر، و یا این که قانون‌گذاران ایالات متحده قصد داشتند تا مانع فروش بازی‌های لوت باکس‌دار به افراد زیر 21 سال بشوند.

بازی Battlefront 2 با ارائه‌ی یک به‌روزرسانی مجددا پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را به بازی اضافه کرد. این پرداخت‌ها تنها مربوط به آیتم‌های ظاهری هستند و DICE المان‌‌های لوت‌ باکس‌های تصادفی را نیز از بازی حذف کرده است. این به این معنی خواهد بود که شما تنها برای آن‌چه که به آن احتیاج دارید پول پرداخت خواهید کرد.

 

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.