Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ایکس‌باکس مدیر پروژه‌ی بازی Tomb Raider را به خدمت گرفت

0

تیم بازی‌سازی ایکس‌باکس وان فرد مهمی را به تازگی استخدام کرده است. مت بوتی، رئیس استودیو‌های مایکروسافت، امروز اعلام کرد که این شرکت به تازگی رئیس سابق پروژه‌ی Tomb Raider و رئیس اسبق اکتیویژن، یعنی درل گلگر، را برای کار بر روی تیم مدیریتی اجرایی استودیو‌های مایکروسافت به کار گرفته است.

بوتی در این باره گفته است که بسیار از ملحق شدن گلگر به تیم خرسند است و همچنین اضافه کرد که جزئیات بیشتری را نیز در جریان E3 به اشتراک خواهد گذاشت. گلگر نیز گفته است که از این که بخشی از این تیم شده خوشحال است و وعده‌ی اتفاقات خوبی را در آینده داد. او در توییت خود از هشتگ #E32018 استفاده کرده بود. فیل اسپنسر، رئیس کل ایکس‌باکس نیز پیوستن گلگر را تبریک و به او خوش‌آمد گفت.

گلگر چندین دهه است که در زمینه ی بازی‌های ویدئویی فعالیت داشته است. بر اساس اطلاعاتی که او در پروفایل لینکدین خود قرار داده، او فعالیت خود را از سال 1997 به عنوان مسئول بخش خلاقیت در شرکت سونی آغاز کرده است. پس از آن او در سال 2004 به عنوان هنرمند ارشد به راک‌استار ملحق شد. پس از این با مسئولیت کارگردان هنری به THQ پیوست و پس از آن نیز در سال 2005 تحت همین عنوان در Crystal Dynamics مشغول به فعالیت شد. او در سال 2009 به جایگاه مسئول استودیو در Crystal Dynamics ترفیع مقام پیدا کرد. در سال 2013 نیز او ترفیع دیگری گرفت که باعث شد به عنوان رئیس توسعه‌ی محصولات و استودیو‌ها در اسکوئر اینکس مشغول به فعالیت شود. او در سال 2016 به عنوان معاون ارشد و مسئول بخش توسعه به اکتیویژن ملحق شد و در نهایت به مایکروسافت آمد. با توجه به سوابق پیشین وی، واضح است که او کوله‌باری از تجربه را با خود به مایکروسافت و تیم ایکس‌باکس آورده است.

مایکروسافت گفته است که E3 امسال، بزرگترین حضور این شرکت تاکنون خواهد بود. هنوز نمی‌دانیم که این شرکت چه برنامه‌هایی برای این رویداد دارد، اما یکی از احتمالات موجود، رونمایی از بازی Halo 6 است که پیش از این راجع به آن صحبت شده بود اما به طور رسمی از آن رونمایی نشده بود. مایکروسافت همچنین به نظر می‌رسد که در حال کار بر روی سرویس استریمینگی مانند PlayStation Now باشد که جدا از سرویس ایکس‌باکس گیم‌ پس فعالیت خواهد کرد.

کنفرانس ایکس‌باکس در E3 سال 2018 در تاریخ 11 جون برگزار خواهد شد. در جریان این رویداد، کنفرانس‌هایی از سونی، بتسدا، الکترونیک آرتز، یوبی‌سافت و دیگران نیز وجود خواهد داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.